Platforma americană Airbnb a decis să “suprascrie” condiţiile normale de anulare a rezervărilor şi să permită atât clienţilor, cât şi gazdelor, să anuleze gratuit rezervările.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

După ce la finalul săptămânii trecute a introdus posibilitatea anulării gratuite a rezervărilor doar pentru anumite regiuni, precum Statele Unite, Coreea de Sud şi Italia, Airbnb a decis să extindă acum această politică la nivelul întregii platforme.

Singura excepţie o reprezintă călătoriile în interiorul Chinei. În rest, toţi ceilalţi utilizatori au posibilitatea să-şi anuleze rezervările.

Există, însă, o anumită perioadă stabilită. Regula este valabilă pentru călătoriile care urmau să fie făcute în perioada 14 martie - 14 aprilie. În funcţie de evoluţia pandemiei, nu este exclus că Airbnb să decidă extinderea perioadei.

În mod normal, utilizatorii care se încadrează, ar trebui să primească un mesaj automat prin care să fie înştiinţaţi de modificare.

Chiar dacă, dintr-o eroare, nu primesc mesajul de notificare. Aceştia îşi vor recupera toţi banii dacă vor încerca să-şi anuleze rezervarea.

Deocamdată, Airbnb este un caz singular într-o industrie care încearcă să-şi minimizeze pierderile în contextul pandemiei de coronavirus. Marii jucători, precum Booking.com sau alţii, nu au luat, până acum, măsuri similare.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.