Agenţia de turism Eturia a realizat anul trecut afaceri de 15 milioane euro, iar pentru acest an estimează o creştere până la 18 milioane euro. Dacă anul trecut destinaţia-vedetă de vacanţă a fost Maldive, pentru anul 2022, Eturia va include în pachetele sale o serie de destinaţii noi, precum Cuba, Jamaica şi Thailanda, dar şi Sri Lanka, Mauritius, SUA, Argentina şi Bali, Indonezia. Compania estimează o creştere generală a preţurilor vacanţelor chiar cu 20-25% faţă de anul 2021.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

"În anul 2021, o parte din români au ales să-şi petreacă vacanţele în afara graniţelor în ciuda restricţiilor imprevizibile impuse de Covid-19. Eturia este una din companiile care a oferit soluţii complete de călătorie ceea ce a dus la o revenire, atingând şi depăşind cotele de volum de dinainte de pandemie. Anul 2021 a fost, cu siguranţă, încă un an de flexibilitate şi adaptare în industria turismului, inclusiv pentru Eturia", anunţă compania.

În cifre, 45% dintre clienţii Eturia au ales să călătorească cu zboruri charter în 2021, respectiv 55% au preferat companiile de linie. Cele mai vândute vacanţe au fost cele cu zbor charter, iar vedeta anului 2021 ca destinţie, a fost Maldive. Pe lângă Maldive, Eturia a operat chartere direct sau în parteneriat către Mauritius, Seychelles, Republica Dominicană, Kenya, Madeira, Laponia, Zanzibar şi Dubai.

„A fost un an plin de provocări pentru noi, an în care am lucrat sub presiunea schimbărilor de ultim moment  ale condiţiilor de călătorie din fiecare ţară în care oferim vacanţe. A trebuit să ne reinventăm de mai multe ori. Dar suntem bucuroşi că am reuşit să obţinem o cifră de afaceri mai mare cu 35% faţă de anul 2019. Operaţional, cifra de afaceri este de 15 milioane euro. Pentru 2022, ne propunem o creştere la 18 milioane euro”, declară Sorin Stocia, CEO Eturia.

Pentru anul 2022, Eturia va include în pachetele sale o serie de destinaţii noi, care au fost închise total sau parţial în 2021. Acestea vor fi operate atat cu charter cât şi prin parteneriate extinse cu principalele companii aeriene. Cele mai importante destinaţii dintre acestea sunt Cuba, Jamaica şi Thailanda. Pe lângă acestea, adaugă Sri Lanka, Mauritius, SUA, Argentina şi Bali. Vor rămâne în centrul atenţiei şi Mexic, Seychelles, Maldive, Republica Dominicană, Peru, Tanzania şi Africa de Sud. Pentru aceste destinaţii, clienţii pot alege dintr-o serie de sejururi, circuite Share a Trip şi circuite de grup cu însoţitor clasice, dar şi pachete speciale.

„Pe lângă clasicele sejururi şi circuite, vom updata colecţia noastră de circuite Share a Trip cu aceste destinaţii nou deschise. Share a trip este un concept de circuite original Eturia în care mai multe familii sau prieteni pot alege acelaşi itinerar de vacanţă, împărţind astfel costurile şi având şi posibilitatea de a cunoaşte noi parteneri de călătorie. De asemenea, ne bucurăm să putem oferi din nou clienţilor noştri din Club Eturia Traveller pachetele Eturia Signature, vacanţe personalizate marca Eturia”, spune Sorin Stoica.

La început de 2022, accentul este pe prima parte a anului. Cele mai populare vacanţe în momentul actual pentru primăvară şi vară sunt în destinaţii precum Maldive, Mauritius, Seychelles, Cuba, Mexic, Republica Dominicană, Sri Lanka, Jamaica, Tanzania, Kenya, Peru, Iordania, Ras al-Khaimah şi Maroc.

Sunt de menţionat şi vacanţele de Paşti, parte dintre acestea fiind deja sold-out. Câteva dintre cele mai populare pachete de vacanţă alese sunt:

 - Circuit cu însoţitor în Costa Rica, Mexic, Argentina si Brazilia sau Cuba începând de la 2.490 euro/pachet/persoană

 - Vacanţă la plajă în Madeira sau Ras al-Khaimahde  de la 790 euro/pachet/persoană sau în Thailanda sau Cuba de la 1.090 euro/pachet/persoană

 - Un sejur de o săptămână în Rio de Janeiro sau New York cu 1.350 euro/pachet/persoană

 - Un circuit Share a Trip cu charter în Sri Lanka sau în Uzbekistan începând de la 1.650 euro/pachet/persoană

Pe parcursul anului 2022, Eturia prevede şi că tarifele pentru vacanţe vor creşte substanţial.

„Ne aşteptăm la o creştere generală a preţurilor vacanţelor chiar cu 20-25% faţă de anul 2021. Cum noi destinaţii râvnite se vor deschide, cum restricţiile se vor relaxa, toate pieţele mari ale lumii îşi vor trimite turiştii în vacanţe. Acest lucru va duce la o creştere de tarife - în special în sezoanele de vârf - şi la o lipsă de disponibilitate la hotelurile de calitate – acestea îşi vor epuiza primele locurile”, adaugă Sorin Stoica, CEO Eturia.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.