Cifra de afaceri a Orange România a scăzut cu 2,1% în trimestrul 3, la 273,1 milioane euro, evoluţie determinată de vânzările moderate înregistrate în contextul crizei COVID-19, în timp ce numărul de clienţi s-a menţinut la nivelul trimestrului 3 2019, la 10.613.176 de clienţi.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

”În intervalul iulie-septembrie, Orange România a realizat o cifră de afaceri de 273,1 milioane euro, în scădere cu 2,1% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Evoluţia cifrei de afaceri este determinată de vânzările moderate înregistrate în contextul crizei COVID-19, scădere pronunţată mai ales în ceea ce priveşte vânzările de echipamente”, arată compania.

La 30 septembrie 2020, Orange România oferea servicii mobile, fixe şi TV pentru 10.613.176 de clienţi, menţinându-se la nivelul trimestrului 3 2019.

Evenimente
26 mai Energy Road - Energie la tine acasă
10 iunie Perspectivele macroeconomice şi fiscale ale României

Serviciul de televiziune prin cablu şi satelit, Orange Home TV, număra la finalul lunii septembrie 519.869 clienţi, în uşoară scădere faţă de trimestrul 3 2019, iar serviciile fixe în bandă largă aveau 377.272 de clienţi, în creştere cu 13% faţă de aceeaşi perioadă din 2019.

Dezvoltarea reţelei Orange a continuat şi în perioada iulie – septembrie 2020, când 1.297 de noi localităţi au primit acces la conectivitate 4G+, pentru un număr de peste 845.000 de locuitori. Astfel, la finalul lunii septembrie, 63,84% din populaţia ţării avea acces la viteze 4G+. Reţeaua 4G, la finalul celui de-al treilea trimestru, acoperea 98.99% din populaţia ţării şi 100% din cea urbană, arată compania.

În contextul crizei sanitare şi a creşterii nevoii utilizatorilor de a fi conectaţi online, consumul de date mobile a avut o creştere de 37% în trimestrul 3 2020 comparativ cu trimestrul 3 2019.

În august 2020, Orange a anunţat acoperire 100% 5G pentru Bucureşti, ce plasează capitala în topul oraşelor europene din punct de vedere al conectivităţii. În prezent, reţeaua Orange 5G este disponibilă în Bucureşti şi în alte 14 oraşe: Bragadiru, Braşov, Chitila, Cluj-Napoca, Constanţa, Iaşi, Măgurele, Otopeni, Ovidiu, Pantelimon, Popeşti-Leordeni, Predeal, Timişoara şi Voluntari.

De asemenea, în trimestrul 3 al acestui an a continuat extinderea reţelei proprii de fibră optică, disponibilă la nivel naţional în 178 localităţi.

”Digitalizarea accelerată a companiilor din perioada pandemiei şi nevoia crescută de soluţii IT a influenţat şi sectorul B2B. Veniturile pentru produsele IT&C oferite de Orange Business Services au crescut cu 21% în comparaţie cu trimestrul 3 2019, iar interesul mult mai mare pentru securitate cibernetică, în contextul mutării activităţii angajaţilor în online, a dus la o creştere de aproape 26% pentru soluţia Business Internet Security”, arată compania.

Numărul clienţilor care au ales pentru operaţiuni financiare Orange Money a continuat  să crească cu 60% în trimestrul 3 2020 comparativ cu trimestrul 3 2019 ajungând la 245.000 de utilizatori. După numărul record de 1 milion de tranzacţii atins în trimestrul anterior, tranzacţiile Orange Money au ajuns la un nou prag de 1,3 milioane în trimestrul 3 2020. De asemenea, faţă de trimestrul 3 2019, s-a dublat numărul de tranzacţii cu cardurile de debit Orange Money, la peste 500.000.

La şase luni de la începerea crizei sanitare, trendul de alegere a soluţiilor digitale şi a interacţiunilor online este în continuare ascendent. Numărul clienţilor care utilizează aplicaţia My Orange a crescut cu peste 20% faţă de trimestrul anterior, în timp ce comenzile din magazinul online Orange s-au dublat, arată datele companiei.

“Deşi traversăm o perioadă de criză, cu multiple incertitudini, în al treilea trimestru al acestui an vedem o uşoară revenire a consumului. Comportamentele digitale nou formate în rândul clienţilor devin obişnuinţe şi sunt pe un trend ascendent. Orange Money a atins un nou prag de 1,3 milioane de tranzacţii, semn că oamenii se îndreaptă din ce în ce mai mult spre aplicaţii mobile pentru servicii financiare. De asemenea, vedem o continuă creştere, de la începutul pandemiei, pe segmentul de business, în contextul în care companiile au nevoie de soluţii diverse de IT&C. Al treilea trimestru din acest an a însemnat pentru Orange paşi mari făcuţi în direcţia dezvoltării de produse şi servicii din universul digital şi 5G. Prin acoperirea 100% 5G a centrului economic al României, Bucureşti, punem bazele pentru o infrastructură telecom care va susţine viitorul economiei digitale şi va revoluţiona importante sectoare de business precum cele destinate oraşelor inteligente, sănătate, media ori automotive”, a declarat Liudmila Climoc, CEO Orange România.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.