Cifra de afaceri a Orange România a scăzut cu 2,1% în trimestrul 3, la 273,1 milioane euro, evoluţie determinată de vânzările moderate înregistrate în contextul crizei COVID-19, în timp ce numărul de clienţi s-a menţinut la nivelul trimestrului 3 2019, la 10.613.176 de clienţi.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

”În intervalul iulie-septembrie, Orange România a realizat o cifră de afaceri de 273,1 milioane euro, în scădere cu 2,1% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Evoluţia cifrei de afaceri este determinată de vânzările moderate înregistrate în contextul crizei COVID-19, scădere pronunţată mai ales în ceea ce priveşte vânzările de echipamente”, arată compania.

La 30 septembrie 2020, Orange România oferea servicii mobile, fixe şi TV pentru 10.613.176 de clienţi, menţinându-se la nivelul trimestrului 3 2019.

Serviciul de televiziune prin cablu şi satelit, Orange Home TV, număra la finalul lunii septembrie 519.869 clienţi, în uşoară scădere faţă de trimestrul 3 2019, iar serviciile fixe în bandă largă aveau 377.272 de clienţi, în creştere cu 13% faţă de aceeaşi perioadă din 2019.

Dezvoltarea reţelei Orange a continuat şi în perioada iulie – septembrie 2020, când 1.297 de noi localităţi au primit acces la conectivitate 4G+, pentru un număr de peste 845.000 de locuitori. Astfel, la finalul lunii septembrie, 63,84% din populaţia ţării avea acces la viteze 4G+. Reţeaua 4G, la finalul celui de-al treilea trimestru, acoperea 98.99% din populaţia ţării şi 100% din cea urbană, arată compania.

În contextul crizei sanitare şi a creşterii nevoii utilizatorilor de a fi conectaţi online, consumul de date mobile a avut o creştere de 37% în trimestrul 3 2020 comparativ cu trimestrul 3 2019.

În august 2020, Orange a anunţat acoperire 100% 5G pentru Bucureşti, ce plasează capitala în topul oraşelor europene din punct de vedere al conectivităţii. În prezent, reţeaua Orange 5G este disponibilă în Bucureşti şi în alte 14 oraşe: Bragadiru, Braşov, Chitila, Cluj-Napoca, Constanţa, Iaşi, Măgurele, Otopeni, Ovidiu, Pantelimon, Popeşti-Leordeni, Predeal, Timişoara şi Voluntari.

De asemenea, în trimestrul 3 al acestui an a continuat extinderea reţelei proprii de fibră optică, disponibilă la nivel naţional în 178 localităţi.

”Digitalizarea accelerată a companiilor din perioada pandemiei şi nevoia crescută de soluţii IT a influenţat şi sectorul B2B. Veniturile pentru produsele IT&C oferite de Orange Business Services au crescut cu 21% în comparaţie cu trimestrul 3 2019, iar interesul mult mai mare pentru securitate cibernetică, în contextul mutării activităţii angajaţilor în online, a dus la o creştere de aproape 26% pentru soluţia Business Internet Security”, arată compania.

Numărul clienţilor care au ales pentru operaţiuni financiare Orange Money a continuat  să crească cu 60% în trimestrul 3 2020 comparativ cu trimestrul 3 2019 ajungând la 245.000 de utilizatori. După numărul record de 1 milion de tranzacţii atins în trimestrul anterior, tranzacţiile Orange Money au ajuns la un nou prag de 1,3 milioane în trimestrul 3 2020. De asemenea, faţă de trimestrul 3 2019, s-a dublat numărul de tranzacţii cu cardurile de debit Orange Money, la peste 500.000.

La şase luni de la începerea crizei sanitare, trendul de alegere a soluţiilor digitale şi a interacţiunilor online este în continuare ascendent. Numărul clienţilor care utilizează aplicaţia My Orange a crescut cu peste 20% faţă de trimestrul anterior, în timp ce comenzile din magazinul online Orange s-au dublat, arată datele companiei.

“Deşi traversăm o perioadă de criză, cu multiple incertitudini, în al treilea trimestru al acestui an vedem o uşoară revenire a consumului. Comportamentele digitale nou formate în rândul clienţilor devin obişnuinţe şi sunt pe un trend ascendent. Orange Money a atins un nou prag de 1,3 milioane de tranzacţii, semn că oamenii se îndreaptă din ce în ce mai mult spre aplicaţii mobile pentru servicii financiare. De asemenea, vedem o continuă creştere, de la începutul pandemiei, pe segmentul de business, în contextul în care companiile au nevoie de soluţii diverse de IT&C. Al treilea trimestru din acest an a însemnat pentru Orange paşi mari făcuţi în direcţia dezvoltării de produse şi servicii din universul digital şi 5G. Prin acoperirea 100% 5G a centrului economic al României, Bucureşti, punem bazele pentru o infrastructură telecom care va susţine viitorul economiei digitale şi va revoluţiona importante sectoare de business precum cele destinate oraşelor inteligente, sănătate, media ori automotive”, a declarat Liudmila Climoc, CEO Orange România.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.