Afacerile grupului de firme cu activităţi în domeniul floristic Floria au crescut în 2019 cu 38%, la 30,5 milioane lei, faţă de 22 milioane de lei în 2018, motorul principal de creştere fiind reprezentat de distribuţia naţională de plante către hypermarketuri şi supermarketuri, unde rulajul a crescut accelerat, de patru ori faţă de valoarea înregistrată anul anterior.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

”Evoluţia distribuţiei de plante către clienţii cu volume mari este o confirmare că ceea ce ne-am propus în urmă cu doi ani, respectiv să activăm ca broker de flori la nivel naţional pe segmentul B2B şi să devenim alternativă cu know how local la brokerii de flori din Olanda, a funcţionat şi rămâne o direcţie strategică de dezvoltare a grupului anii următori”, a declarat Adrian Ciucur, CEO Grup Floria.

De asemenea, Floria.ro, divizia online a Grupului Floria, a avut afaceri de 7,8 milioane de lei anul trecut, în creştere cu peste 20% faţă de 2018. 

Traficul pe dispozitive mobile a ajuns să reprezinte peste 70% dintre vizite, iar vânzările înregistrate pe acest tip de dispozitive au depăşit pentru prima dată 50% din totalul comenzilor de buchete de flori plasate pe Floria.ro. 

”Schimbările şi optimizările demarate anul trecut pentru a îmbunătăţi experienţa clienţilor care folosesc dispozitive mobile şi-au dovedit utilitatea şi necesitatea şi cred că le-am făcut la momentul oportun. Evoluţia accentuată a traficului pe mobile arată că e segmentul pe care trebuie să ne concentrăm în continuare pentru a fi în pas cu aşteptările celor care oferă flori”, a declarat Marina Popescu, director general divizie online a grupului Floria.

Anul acesta Grupul Floria experimentează noi canale de vânzare şi dezvoltă mai multe proiecte pilot pentru a le testa potenţialul pe nişe ale pieţei de floristică, urmând să dezvolte preponderent proiecte în care se îmbină experienţa şi datele despre piaţa floristică şi comportamentul de consum pe diverse segmente ale pieţei .

Două dintre cele mai recente proiecte ale grupului sunt InstaFlori.ro, serviciul de livrare flori pentru acasă în cutie, alături de Floria Express, florării tip insulă în hypermarketuri.

Reţeaua de florării Floria cuprinde şapte florării, din care cinci în Bucureşti, o florărie în Aeroportul Otopeni şi una în Ploieşti.

Grupul Floria operează florăria online Floria.ro, reţeaua de florării Floria, divizia pentru evenimente si amenajari peisagistice, distribuţie de flori şi plante către retailul de tip IKA, precum şi vânzări engros.

Din mai 2015 Grupul Floria este Furnizorul Oficial al Casei Regale a României pentru buchete şi aranjamente, iar în luna mai 2019 a fost floristul oficial al vizitei papale în România.

viewscnt

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.