Compania Naţională Administraţia Porturilor Maritime Constanţa a anunţat miercuri că a încheiat un contract de 3,38 milioane lei fără TVA pentru „servicii de consultanţă şi supervizare execuţie lucrări”, prevăzut în cadrul proiectului de investiţie ”Modernizarea infrastructurii portuare prin asigurarea creşterii adâncimilor şenalelor şi bazinelor şi a siguranţei navigaţiei în Portul Constanţa”.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

”Semnatarii contractului sunt APM SA Constanţa şi Asocierea TPF Inginerie şi CDR International BV, valoarea contractului este de 3.380.918 lei (fără TVA), iar durata este de 51 de luni”, a anunţat compania.

Au depus oferte două asocieri: asocierea TPF Inginerie, CDR International BV şi asocierea Artera Proiect, 3TI Progetti Italia – Ingineria Integrata SPA, Acquatecno.

”Obiectivele specifice ale contractului sunt furnizarea de servicii de supervizare de înaltă calitate, atât în timpul perioadei de proiectare şi execuţie a lucrărilor, cât şi pe parcursul perioadei de garanţie a lucrărilor, în vederea urmăririi corectei utilizări a fondurilor disponibile şi pentru a se asigura că antreprenorul proiectează şi execută lucrările în conformitate cu obligaţiile contractuale, în special în ceea ce priveşte durata, cantitatea, calitatea şi costul proiectării şi lucrărilor”, mai precizează compania.

Pentru proiectarea şi execuţia lucrărilor, antreprenorul este Impresa Di Costruzioni Ing E. Mantovani SPA şi Consal Trade, conform acordului din 7 noiembrie 2019.

Valoarea contractului este 139,31 milioane lei (fără TVA), iar durata contractului este de 20 de luni.

Proiectul de investiţie ”Modernizarea infrastructurii portuare prin asigurarea creşterii adâncimilor şenalelor şi bazinelor şi a siguranţei navigaţiei în Portul Constanţa” prevede lucrări de dragaj pentru aducerea la cota proiectată a bazinelor şi şenalelor din Portul Constanţa, adâncirea bazinului Portului de Lucru şi a şenalului de acces către acesta din Portul Constanţa Sud.

În Portul de Lucru se va realiza adâncirea bazinului de la 7 la 9 metri. Proiectul include şi lucrări de protecţie a cheurilor din Portul de Lucru.

Proiectul este cofinanţat de Uniunea Europeană din Fondul de Coeziune prin Programul Operaţional Infrastructură Mare POIM 2014-2020, Axa Prioritară 1 Îmbunătăţirea mobilităţii prin dezvoltarea reţelei TEN-T şi a transportului cu metroul Obiectivul Specific 1.3 Creşterea gradului de utilizare a căilor navigabile şi a porturilor situate pe reţeaua TEN-T centrală.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.