Abbott Laboratories creşte producţia de kituri de testare pentru coronavirus, inclusiv a unui un nou tip de test care ar putea permite testarea în masă pentru Covid-19, în condiţiile în care preşedintele Donald Trump încearcă să redeschidă părţi din economia SUA încă de luna viitoare, relatează CNBC.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Compania este pe cale să expedieze în această lună 4 milioane din noile sale teste pentru anticorpi, care indică dacă o persoană a avut Covid-19 în trecut şi a fost fie asimptomatică, fie recuperată, a declarat CEO-ul Abbott, Robert Ford, în cadrul unei conferinţe cu investitorii organizată joi pentru prezentarea rezultatelor financiarre.

Compania intenţionează să ajungă la 20 de milioane de teste expediate pe lună, începând cu luna iunie, a spus Ford, adăugând că este necesar să se producă mai multe teste.

Evenimente

30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast

"Este clar că cererea de testare este mare, nu va dispărea", a spus acesta  investitorilor.

Acţiunile Abbott au crescut joi aproape 4%, după ce profitul şi veniturile din primul trimestru au confirmat aşteptările Wall Street.

Compania şi-a suspendat totuşi previziunile financiare pentru 2020, invocând incertitudinile din jurul epidemiei de coronavirus, care a infectat peste 2 milioane de oameni în întreaga lume şi a ucis cel puţin 139.419, potrivit datelor publicate joi de Universitatea Johns Hopkins.

Cererea pentru alte teste de diagnosticare ale Abbot a scăzut în primul trimestru, deoarece majoritatea americanilor au rămas acasă pentru a încetini răspândirea virusului.

Compania producătoare de echipamente medicale cu sediul în Chicago a fost considerată esenţială pentru reluarea activităţilor economice în Statele Unite.

Abbott a lansat trei teste pentru coronavirus în Statele Unite, inclusiv un test rapid care produce rezultate în cel puţin cinci minute şi un test lansat recent care arată dacă o persoană are anticorpi împotriva virusului. Ford a spus investitorilor că Abbot îşi vinde noul test de anticorpi la acelaşi preţ ca cel al testelor de gripă.

Compania colaborează cu CVS Health ca testele sale să poată fi utilizate şi în afara spitalelor, în locuri precum clinici de îngrijire de urgenţă şi case de bătrâni, a spus Ford.

Ford a spus că Abbott vede kiturile sale de testare a coronavirusului ca ”elemente suplimentare” de securitate, deoarece companiile din Statele Unite caută să-şi readucă angajaţii la muncă.

”Ştim că vom lucra un pic diferit decât am lucrat în trecut. Cred că vom vedea oameni care poartă măşti, cred că vom asista la curăţarea mai frecventă a clanţelor şi a butoanelor liftului ”, a spus el.

Profitul net al companiei a scăzut la 564 de milioane de dolari în trimestrul încheiat la 31 martie, de la 672 de milioane de dolari sau 38 de cenţi pe acţiune, în urmă cu un an.

Vânzările nete au avansat cu 2,5% până la 7,73 miliarde dolari, peste o estimare medie de 7,34 miliarde de dolari a analiştilor.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.