YouTube, platformă video deţinută de Google, a anunţat marţi că a lansat „un mic experiment” pentru a testa diverse noi modele care nu afişează public numărul de aprecieri negative - „dislike” - primit de un videoclip.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Această decizie a fost luată după ce reprezentanţii platformei au realizat că butonul cu degetul mare orientat în jos poate fi un mijloc de a hărţui utilizatorii individuali de YouTube.

„Dacă sunteţi parte din acest mic experiment, s-ar putea să vedeţi unul dintre aceste concepte în următoarele săptămâni”, a fost scris pe contul Twitter al YouTube.

Creatorii de conţinut pentru YouTube vor putea vedea în continuare, prin unealta YouTube Studio, numărul de „like”-uri şi „dislike”-uri primite.

Utilizatorii incluşi în test vor putea de asemenea să aprecieze pozitiv sau negativ un videoclip.

YouTube însăşi a fost subiectul unei campanii „dislike” în urmă cu doi ani. YouTube Rewind - recapitularea anuală a trendurilor culturale şi în ceea ce priveşte meme-urile - a stabilit un record al celor mai multe aprecieri negative primite, la mai puţin de o săptămână după ce a fost publicată.

Criticii au fost nemulţumiţi de faptul că Rewind cuprindea celebrităţi precum Will Smith, Trevor Noah şi John Oliver, în timp ce mulţi creatori de conţinut YouTube au fost ignoraţi. În prezent, ea are 19 milioane de „dislike”-uri şi 2,9 milioane de „like”-uri.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.