Supercupa Europei, disputată marţi seară de echipele Real Madrid – Manchester United, a fost urmărită la Pro TV de peste 1,2 milioane de telespectatori la nivel naţional, televiziunea fiind lider de audienţă pe toate categoriile de public pe intervalul de difuzare în direct a meciului de fotbal, între 21.46 şi 23.41.
La nivel naţional, meciul a fost urmărit de 1.249.000 de telespectatori, înregistrând un rating de 6,9% şi o cotă de piaţă de 18,4%. Pe locul al doilea în clasament s-a situat Kanal D, cu un rating de 6% şi o cotă de piaţă de 15,9%, potrivit datelor furnizate de Kantar Media România, informează Pro TV.
Pe segmentul publicului comercial din mediul urban, cu vârste curpinse între 18 şi 49 de ani, partida a fost lider de audienţă, cu 8,4% rating şi 25,3% cotă de piaţă, spre deosebire de Antena 1, care a ocupat poziţia a doua în clasament, cu 7,4% rating şi 22,3% cotă de piaţă.
10 iunie Perspectivele macroeconomice şi fiscale ale României
La nivel urban, meciul a fost lider de audienţă cu 7,5% rating şi 20,3% cotă de piaţă, fiind urmat în clasament de Kanal D, care a obţinut 5,3% rating şi 14,2% cotă de piaţă.
În minutul de maximă audienţă, înregistrat la nivel naţional la 22.24, meciul era urmărit de 1.572.000 de telespectatori.
Echipa spaniolă Real Madrid a câştigat pentru a patra oară în istorie Supercupa Europei, după ce a învins, marţi, la Skopje (Macedonia), cu scorul de 2-1 (1-0), formaţia engleză Manchester United.
Real Madrid a mai câştigat Supercupa Europei în 2002, 2014 şi 2016.

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.