Serialul de comedie „Las Fierbinţi”, difuzat de televiziunea Pro TV, a condus topurile audienţelor pe toate categoriile de public, marţi seară, când a fost urmărit de 2.234.000 de telespectatori la nivel naţional.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

„Las Fierbinţi” a înregistrat 12,5 puncte de rating şi 23,3% cotă de piaţă la nivel naţional, în timp ce pe cel de-al doilea loc în top s-a situat Kanal D, cu 11,6 puncte de rating şi 21,6% cotă de piaţă, potrivit datelor furnizate de Kantar Media România, informează Pro TV.

Pe segmentul de public comercial, format din telespectatori din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, „Las Fierbinţi” a înregistrat 11,6 puncte de rating şi 27,2% cotă de piaţă. Pe cel de-al doilea loc în top s-a situat Kanal D, cu 9,5 puncte de rating şi 22,1% cotă de piaţă.

La nivel urban, „Las Fierbinţi” a înregistrat 10,8 puncte de rating şi 20,8% cotă de piaţă. Pe cel de-al doilea loc în clasament s-a situat Kanal D, cu 9,6 puncte de rating şi 18,5% cotă de piaţă.

În minutul de maximă audienţă, 20.45, serialul era urmărit de aproape 2.9 milioane de telespectatori, de la nivel naţional.

Serialul „Las Fierbinţi” este difuzat în fiecare marţi şi joi, de la 20.30, de Pro TV. 

viewscnt

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.