Revenirea emisiunii „Jimmy Kimmel Live” la ABC marţi a fost un moment important în istorie - aşa cum a fost prezentată emisiunea. Monologul său de 28 de minute a înregistrat 17,7 milioane de vizualizări pe YouTube în 22 de ore, devenind astfel cel mai vizionat monolog al său de pe această platformă, potrivit Variety.
Pe ABC, episodul a fost al treilea cel mai vizionat din toate timpurile al lui Kimmel. Anterior, cel mai vizionat monolog pe YouTube era cel din 2020, în care îl comemora pe Kobe Bryant, cu un număr de vizualizări aproape identic, urmat de anunţul din 2017 privind naşterea fiului său şi boala cardiacă a acestuia, cu 14,7 milioane de vizualizări.
Este posibil ca mulţi dintre spectatorii YouTube ai lui Kimmel să provină din regiuni care nu au acces la emisiunea difuzată de posturile locale ABC. Nexstar şi Sinclair, care deţin împreună aproximativ un sfert din posturile ABC din ţară, au decis să continue să difuzeze „Jimmy Kimmel Live” în ciuda faptului că Disney a reluat seria.
13 octombrie - Oraşul meu acasă şi la birou (ediţia a IV-a)
Monologul de marţi nu este cel mai vizionat videoclip de pe pagina „Jimmy Kimmel Live”; în prezent, pe pagina emisiunii există aproximativ 100 de interviuri, fragmente comice şi alte videoclipuri cu un număr mai mare de vizionări, cel mai popular fiind un joc jucat de distribuţia filmului „Avengers”, care a înregistrat 80 de milioane de vizionări.
Cu toate acestea, având în vedere că videoclipul este online doar de o zi şi probabil va rămâne un subiect de discuţie la nivel naţional pentru o perioadă de timp, videoclipul va continua să acumuleze vizualizări şi cu siguranţă a depăşit cu mult monologurile recente. De exemplu, monologul din 16 septembrie, care a dus la suspendarea lui Kimmel, a atins un număr neobişnuit de mare de 4,4 milioane de vizualizări, în timp ce monologurile sale din săptămânile anterioare asasinării lui Charlie Kirk au înregistrat între 1,8 şi 3,9 milioane de vizualizări - cifre care probabil au crescut semnificativ în ultima săptămână, pe fondul atenţiei sporite acordate lui Kimmel.
Umoristul, a cărui suspendare a provocat dezbateri aprinse cu privire la presiunile exercitate de administraţia Trump asupra mass-media, a înregistrat 6,2 milioane de telespectatori la revenirea sa la televiziune, potrivit cifrelor publicate miercuri. Cei 6,2 milioane de telespectatori anunţaţi de canalul ABC reprezintă cea mai bună performanţă a emisiunii „din ultimii peste 10 ani”, potrivit unui comunicat al Disney, proprietarul canalului.

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.
Citește și...