Radio Impuls intră din 1 martie în portofoliul Dogan Media, grupul care deţine postul de televiziune Kanal D.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Formate revoluţionare precum „Exatlon”, „Bravo, ai stil!”,  serialele turceşti, abordarea inovativă a Ştirilor au făcut din Kanal D un model pentru competitorii săi şi au creat alternative interesante şi relevante de consum pentru categorii diverse de telespectatori.  

Postul de televiziune s-a clasat în 2018 pe locul doi la nivelul publicului Naţional, cu 14,9% cotă de piaţă, şi All Urban, cu 12,6% cotă de piaţă, în Prime Time (20.00 - 24.00), conform datelor furnizate de Kantar Media România. Creşterea Kanal D în 2018 a fost una semnificativă, în raport cu staţiile din top trei televiziuni din România. La nivelul publicului Comercial, în Prime Time (20.00 - 24.00), canalul a înregistrat o creştere de 20% a cotei de piaţă, raportat la 2017.

Radio Impuls va fi o reţea cu acoperire în cele mai importante oraşe, precum Bucureşti, Cluj-Napoca, Constanţa, Sibiu, Timişoara, Tulcea, Bacău, Râşnov, Bistriţa şi Craiova. Este o reţea comercială care difuzează hituri contemporane şi care se adresează unui public urban, dornic să asculte muzică bună şi entertainment de calitate.

Prin aceasta mutare, Grupul Dogan Media îşi consolidează operaţiunile pe piaţa media din România, Radio Impuls alăturându-se televiziunii Kanal D şi diviziei online, reprezentată de site-urile kanald.ro (platforma de brand), wowbiz.ro (site de ştiri mondene şi lifestyle), stirilekanald.ro (site-ul de ştiri şi actualitate ) şi kfetele.ro (platforma dedicată publicului feminin). 

"Suntem bucuroşi că eforturile noastre, ca echipă, s-au concretizat în rezultate foarte bune. Îmi exprim gratitudinea faţă de toţi cei care au făcut posibil succesul Kanal D: echipa acestei televiziuni, telespectatorii noştri, reprezentanţii mass-media, partenerii noştri de business. Kanal D continuă să se dezvolte şi să investească în conţinut de calitate, iar acum, la 12 ani de existenţă a Kanal D, le urăm bun venit, alături de noi, colegilor de la Radio Impuls. Ne bucurăm să avem în Grup, pe lângă televiziune şi divizia de online, o importantă componentă radio. Vă dorim tuturor o primăvară frumoasă!”, a declarat Ugur Yesil, CEO şi Executive Board Member Kanal D.

Pe 1 martie, vedetele Kanal D vor sărbători împreuna cu telespectatorii, prin intermediul emisiunilor staţiei, cei 12 ani de evoluţie constantă şi dedicare în raport cu publicul şi valorile postului. O ediţie specială şi emoţionantă „Teo Show”, îi va face pe telespectatori părtaşi ai trăirilor şi întâmplărilor inedite experimentate de vedetele Kanal D de-a lungul activităţii lor. Mai mult, Radio Impuls va marca intrarea în Grupul Dogan Media prin lansarea unei campanii de imagine în care numeroşi artişti şi vedete din România s-au alăturat, îndemnându-şi fanii să asculte muzica postului.

viewscnt

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.