Pro TV a fost cel mai urmărit post de televiziune românesc în 2021, atât în ceea ce priveşte emisiunile din timpul zilei, cât şi cele din prime time, potrivit unui comunicat remis News.ro.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

De-a lungul anului 2021, emisiunile din timpul zilei au înregistrat, în medie, 3,7 puncte de rating şi 22,6% cotă de piaţă în rândul publicului naţional, cu vârste cuprinse între 21 şi 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea clasată pe poziţia secundă a avut 2,5 puncte de rating şi 15,7% share. 

În prime time, în medie, emisiunile Pro TV au înregistrat 8,6 puncte de rating şi 25% cotă de piaţă în rândul publicului naţional, în timp ce postul clasat al doilea a avut 5,7 puncte de rating şi 16,6% share.

Emisiunea „Românii au talent” a fost cel mai vizionat show de televiziune, cu o medie a cotei de piaţă de 28,6%, în rândul publicului naţional.

Ştirile PRO TV au înregistrat, anul trecut, o cotă medie de piaţă peste cotele de piaţă ale competitorilor. În medie, jurnalul principal, de la ora 19:00, a avut un share cu 70% mai mare faţă de principalul competitor, cu 8,4 puncte de audienţă şi peste 29% cotă de piaţă. În ceea ce priveşte programele de sport, în topul preferinţelor telespectatorilor s-a aflat finala EURO 2020, cu meciul Italia - Anglia, din 11 Iulie, care a obţinut o cotă de piaţă record de 56,2%.

Potrivit aceluiaşi comunicat, 94 dintre cele mai urmărite 100 de filme în România au fost difuzate anul trecut la Pro TV.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.