Pro TV a fost lider absolut de audienţă, joi seară, cu serialele româneşti de comedie ”Las Fierbinţi” şi ”Ai noştri”, care au fost urmărite de 2.298.000 de telespectatori la nivel naţional, respectiv 1.360.000, pe întregul interval de difuzare, 20.30 - 21.21, respectiv 21.22 - 22.23.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

”Las Fierbinţi” a fost lider de audienţă la nivel naţional cu 12,8 puncte de rating şi 25,7% cotă de piaţă, spre deosebire de televiziunea Kanal D, care a ocupat locul al doilea în clasament, cu 7,8 puncte de rating şi 15,7% cotă de piaţă, potrivit datelor Kantar Media, informează Pro TV.

Pe segmentul publicului comercial cu vârsta cuprinsă între 18 şi 49 de ani, ”Las Fierbinţi” a obţinut 13,3 puncte de rating şi 34,5% cotă de piaţă, spre deosebire de televiziunea de pe locul al doilea, Kanal D, care a obţinut 5,5 puncte de rating şi 14,3% cotă de piaţă.

La nivel urban, ”Las Fierbinţi” a fost lider de audienţă cu 11,8 puncte de rating şi 24,2% cotă de piaţă, spre deosebire de Kanal D, care a obţinut 7,7 puncte de rating şi 15,7% cotă de piaţă.

În minutul de maximă audienţă, înregistrat la nivel naţional la 21.05, serialul a fost umărit de 2.656.000 de telespectatori.

Serialul ”Ai noştri” a fost lider de audienţă la nivel naţional cu 7,6 puncte de rating şi 17,1% cotă de piaţă, spre deosebire de Antena 1, care a ocupat locul al doilea în clasament, cu 7.5 puncte de rating şi 17% cotă de piaţă.

Noul episod din primul sezon ”Ai noştri” a fost lider de audienţă la nivel comercial, cu 10,9 puncte de rating şi 28,2% cotă de piaţă, în timp ce televiziunea Antena 1 a ocupat locul secund, cu 6 puncte de rating şi 15,7% cotă de piaţă.

La nivel urban, serialul a ocupat prima poziţie în topul audienţelor cu 7,4 puncte de rating şi 16,5% cotă de piaţă, spre deosebire de Kanal D, care a obţinut 7 puncte de rating şi 15,6% cotă de piaţă.

În minutul de maximă audienţă, atins la 21.22 la nivel naţional, serialul de comedie a fost urmărit de 2.067.000 de telespectatori.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.