Peste 1,4 milioane de telespectatori au urmărit „Vocea României”, vineri seară, la Pro TV, pe întreaga durată de difuzare, la nivel naţional.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

În minutul de maximă audienţă, de la 20.49, emiisunea a reuşit să aducă în faţa televizoarelor aproape 2,1 milioane de români.

A doua rundă a confruntărilor de la „Vocea României” a fost lider de audienţă pe toate categoriile de public şi a înregistrat 8,6 puncte de rating şi 25,2% share pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, faţă de postul de televiziune clasat pe locul al doilea, care a obţinut 7 puncte de rating şi 20,7% share.

Vinerea viitoare, de la ora 20.30, confruntările continuă la „Vocea României” cu cea de-a treia rundă, în care noi cupluri aşteaptă să fie alese de juraţii Tudor Chirilă, Loredana, Amiley şi Adrian Despot.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.