Televiziunea americană ABC, deţinută de compania Disney, care a reînnoit anul trecut acordul pentru difuzarea galelor Oscar până în 2028, cere 2,6 milioane de dolari pentru spaţii de publicitate de câte 30 de secunde pe intervalul de difuzare a ediţiei din 2018 a evenimentului, potrivit unor surse, informează variety.com.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

ABC ar fi pe punctul de vinde toate spaţiile de publicitate disponibile pe durata transmisiunii evenimentului.

Potrivit unei surse, în unele cazuri, ABC cere între 2,2 milioane şi 2,5 milioane de dolari, deşi un buyer de media susţine că televiziunea ar avea mai multe spaţii de publicitate disponibile şi ar putea face oferte în jurul valorii de două milioane de dolari.

Pentru gala din acest an, ABC a cerut iniţial peste 2,1 milioane de dolari pentru un spot de 30 de secunde. În ultimii ani, spaţiile de publicitate pentru spoturi cu durata de 30 de secunde pe intervalul de difuzare a galei Oscar au fost vândute cu sume situate între 1,8 milioane şi 2,2 milioane de dolari.

Totuşi, gala Oscar 2017 a înregistrat pentru ABC una dintre cele mai slabe audienţe pe care le-a obţinut evenimentul în ediţiile difuzate din 2008 până în acest an. Gala de anul acesta a fost urmărită la ABC de 34,4 milioane de telespectatori, iar ediţia de anul trecut a avut o audienţă de 34,3 milioane de telespectatori. Deşi a fost înregistrată o creştere uşoară între audienţele ultimelor două ediţii ale evenimentului, cifrele sunt mai mici decât în 2014, când gala Oscar, prezentată atunci de Ellen DeGeneres, a fost urmărită de 43,7 milioane de telespectatori.

Potrivit Variety, audienţele galelor Oscar fluctuează în funcţie de nominalizările din fiecare an. Atunci când principalele filme nominalizate sunt artistice, care ţintesc un public mai în vârstă, audienţele sunt mai mici. Însă, atunci când principalele filme nominalizate sunt blockbustere, audienţa creşte. În 1998, aproximativ 55 de milioane de telespectatori au urmărit gala Oscar, la care ”Titanic” a fost desemnat cel mai bun film. Însă, în 2008, audienţa a fost foarte slabă, de 32 de milioane de telespectatori, când premiul cel mare a fost câştigat de filmul ”No Country For Old Men”.

Advertiserii plătesc pentru aceste spoturi publicitare difuzate pe intervalul transmisiunii galei Oscar nu doar pentru audienţă, ci pentru potenţialul evenimentului de a genera controverse în reţelele de socializare.

Un alt motiv pentru care advertiserii sunt dispuşi să plătească sume mari pentru aceste spaţii de publicitate este acela că Academia de Film Americană limitează timpul pentru publicitate permis pe intervalul de difuzare a galei, ceea ce înseamnă că reclamele care apar în acest interval au şanse mai mari să iasă în evidenţă. De exemplu, în 2015, ABC a avut aproximativ 29 de minute şi 45 de secunde de publicitate pe durata difuzării galei Oscar, potrivit Kantar.

Cea de-a 90-a gală a premiilor Oscar va avea loc pe 4 martie 2018, la Los Angeles.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.