Revista americană Time, cunoscută pentru primele sale pagini şi pentru titlul de Persoana anului, va avea o ediţie franceză lansată la sfârşitul anului 2025, au anunţat joi publicaţia şi grupul 360BusinessMedia, care deţine deja Forbes France.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Time France, prima licenţă internaţională pentru revista creată în urmă cu 102 ani, va lua forma unui trimestrial pe hârtie de 200 de pagini, potrivit unui comunicat de presă. Ea va fi însoţită de un site internet, lansat în octombrie.

Noua publicaţie va cuprinde „un conţinut original în limba franceză” şi articole selectate din ediţia americană, urmând să fie constituită o echipă editorială franceză „în lunile următoare”, se adaugă în comunicat.

Evenimente
19 iunie Perspectivele macroeconomice şi fiscale ale României

Personalitatea anului, distincţie acordată de revista newyorkeză încă din 1927, va fi aceeaşi în ediţiile americană şi franceză, a precizat pentru AFP 360BusinessMedia ŕ.

"Profilul selectat beneficiază în general de o anvergură şi o rezonanţă cu adevărat internaţionale, ceea ce justifică această alegere armonizată", a justificat grupul.

În 2024, Time l-a desemnat pe Donald Trump personalitatea anului.

Cu un tiraj de 100.000 de exemplare, ediţia franceză va fi distribuită în Franţa, Belgia, Luxemburg, Elveţia şi Monaco. Din acest total, 50.000 de exemplare vor fi plasate la chioşcurile de ziare, iar alte 50.000 vor fi distribuite în „locaţii premium”, precum hoteluri de lux şi saloane VIP din aeroporturi.

"Este o onoare să orchestrăm sosirea în Franţa a unui titlu atât de emblematic", a spus Dominique Busso, CEO al 360BusinessMedia, citat în comunicat şi care va conduce publicaţia trimestrială.

Cu o vastă experienţă în presă şi internet, Dominique Busso a creat 360BusinessMedia în 2016, când a fost lansată versiunea franceză a Forbes, o altă revistă americană emblematică, mai întâi sub forma unui site şi apoi, în 2017, ca trimestrial pe hârtie.

Grupul său include, de asemenea, revista Oniriq din 2022.

"Odată cu extinderea noastră pe piaţa media franceză, ne bazăm pe o lungă tradiţie de acoperire a regiunii", exemplificată prin interviuri exclusive cu preşedintele Emmanuel Macron, vedeta de fotbal Kylian Mbappé şi bucătarul Mory Sacko, printre alţii, a argumentat Jessica Sibley, CEO al Time.

Time revendică o audienţă combinată de peste 120 de milioane de persoane din întreaga lume prin intermediul revistei şi al platformelor sale digitale.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.