Slujba de înmormântare a Reginei Elizabeth II de la Westminster Abbey a fost urmărită de 29,2 milioane de oameni la televizor în Marea Britanie, potrivit datelor oficiale, informează The Guardian.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

În ciuda interesului enorm, comemorarea Reginei Elizabeth II nu a îndeplinit previziunile de a deveni cea mai urmărită transmisiune din istoria televiziunii britanice. Mai puţin de jumătate din populaţia Regatului Unit a urmărit transmisiunea de televiziune în direct - un număr mai mic faţă de cei 31 de milioane care au urmărit înfrângerea Angliei de către Italia la Euro 2020.

Difuzarea BBC One a evenimentelor de comemorare de luni a atins un vârf de 19,5 milioane de telespectatori, BBC Two a strâns 2 milioane pentru relatările în limbajul semnelor, ITV a înregistrat 5,3 milioane de telespectatori, iar Sky News a atras maximum 934.000 de persoane. Toate canalele ofereau aceleaşi imagini de bază, dar cu experţi şi prezentatori diferiţi.

Slujba a fost difuzată simultan şi pe zeci de alte canale de televiziune, ceea ce a creat unele juxtapoziţii neobişnuite. Aproximativ 170.000 de oameni şi-au adus omagiu Reginei urmărind înmormântarea ei la Sky Sports Main Event - de obicei cel care transmite fotbal live din Premier League.

Decizia Channel 5 de a difuza filme pentru copii în loc de înmormântare a adunat 145.000 de persoane care au văzut „The Emoji Movie”.

Cifrele de audienţă sunt întotdeauna estimări şi exclud numărul tot mai mare de persoane care urmăresc evenimente majore în direct prin intermediul serviciilor de streaming precum YouTube sau iPlayer al BBC - sau pe telefoanele lor mobile. Compararea audienţelor pentru diferite evenimente de-a lungul timpului este, de asemenea, o provocare pe măsură ce metodologiile se schimbă.

Mai mult de 250.000 de persoane au aşteptat ore, la o coadă de kilometri, pentru a-şi prezenta omagiile la sicriul suveranei, a indicat marţi guvernul britanic. 

 

viewscnt

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.