Serialele ”Las Fierbinţi” şi ”Ai noştri”, difuzate de Pro TV, au înregistrat, joi seară, cea mai mare audienţă pe toate categoriile de public, respectiv pe segmentul comercial.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Episodul ”Las Fierbinţi” a plasat Pro TV drept lider pe toate categoriile de public: comercial, urban şi naţional. La nivelul segmentului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 şi 49 de ani, episodul a obţinut 12,5 puncte de rating şi 35,6% share, spre deosebire de televiziunea care a ocupat locul secund, cu rezultate de aproximativ trei ori mai mici: 4,4 puncte de rating şi 12,5% share. În minutul de maximă audienţă, de la 21.15, la nivel naţional, aproximativ 2,5 milioane de românii urmăreau aventurile personajelor.

Pe intervalul de difuzare a episodului ”Ai noştri”, Pro TV a fost lider de audienţă la nivelul publicului comercial, cu 7,6 puncte de rating şi 20,1% cotă de piaţă. Televiziunea care a ocupat locul al doilea a înregistrat doar 5,7 puncte de rating şi 15 cotă de piaţă, informează Pro TV.

Serialul de comedie ”Las Fierbinţi” a fost lider de audienţă pe toate categoriile de public şi miercuri seară, când a fost urmărit de 1.808.000 de telespectatori la nivel naţional.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.