Serialele ”Las Fierbinţi” şi ”Ai noştri”, difuzate de Pro TV, au înregistrat, joi seară, cea mai mare audienţă pe toate categoriile de public, respectiv pe segmentul comercial.
Episodul ”Las Fierbinţi” a plasat Pro TV drept lider pe toate categoriile de public: comercial, urban şi naţional. La nivelul segmentului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 şi 49 de ani, episodul a obţinut 12,5 puncte de rating şi 35,6% share, spre deosebire de televiziunea care a ocupat locul secund, cu rezultate de aproximativ trei ori mai mici: 4,4 puncte de rating şi 12,5% share. În minutul de maximă audienţă, de la 21.15, la nivel naţional, aproximativ 2,5 milioane de românii urmăreau aventurile personajelor.
Pe intervalul de difuzare a episodului ”Ai noştri”, Pro TV a fost lider de audienţă la nivelul publicului comercial, cu 7,6 puncte de rating şi 20,1% cotă de piaţă. Televiziunea care a ocupat locul al doilea a înregistrat doar 5,7 puncte de rating şi 15 cotă de piaţă, informează Pro TV.
Serialul de comedie ”Las Fierbinţi” a fost lider de audienţă pe toate categoriile de public şi miercuri seară, când a fost urmărit de 1.808.000 de telespectatori la nivel naţional.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.