Pentru al cincilea an consecutiv, câştigătorii MIXX Awards au fost cunoscuţi în cadrul unei gale organizate, miercuri, în prima zi de ICEEfest.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Pentru editia din acest an, Ilia Uvarov a avut calitatea de Presedinte al Juriului, ca de fiecare data în componenţă internaţională. Ilia este Group Creative Director  R/GA London, una dintre cele mai importante agentii internationale atat din punct de vedere al clienţilor, cât şi al campaniilor derulate şi al premiilor câştigate.

Marele premiu al editiei de anul acesta a revenit agentiei MullenLowe Profero pentru campania My Heartbeats a clientului Orange.

Ceilalţi laureaţi la MIXX Awards 2016 au fost:

- Best Performance Campaign: Ikea Electronic Purchase & Delivery / Media Investment / Ikea

-  Best Native Advertising Campaign: Ursus Cooler / Media Investment / Ursus

- Best Mobile Branded App: My Mobile Mobile App / Centrade - Cheil / Enel

- Best Video Campaign Prize: ChefExperience / V8 Interactive / Staropramen

- Best Content Marketing Project: Eu sunt 12 / First Content Studio / Bergenbier

- Best Digital PR Campaign: Visit Bogata / Kinecto / Bogata Town Hall

- Best Social Media Campaign: The Kilometers bank / Geometry Global / Ponderas

-  Best Interactive Experience: My Heartbeats / MullenLowe Profero / Orange

- Most Experimental & Innovative Campaign: The Lenovo Hunger Eliminator Button / Digital Star / Lenovo

Juriul a mai acordat şi alte menţiuni. Au fost recompensate campaniile #Givebeautifully a agenţiei V8 Interactive pentru Stella Artois şi #MecSaisHiToJunimea a agenţiei Tribal Worldwide pentru McDonalds.

MIXX Awards e singurul concurs dedicat sută la sută campaniilor digitale. Se organizează în 16 ţări la nivel mondial iar jurizarea se face după criterii şi licenţă internaţională (IAB - Interactive Advertising Bureau).

Câştigătorii fiecărei ediţii sunt anunţaţi în reţeaua europeană a IAB şi sunt nominalizaţi automat pentru participare la IAB MIXX Awards International şi IAB MIXX Awards Europe.

In 2014, IAB Europe a acordat premiul de merit unei agenţii româneşti, câştigătoare a IAB MIXX România. The Online Shop for New and Used Cars (Interactions) a fost campania câştigătoare în cadrul galei de la Paris.

ICEEfest - Interactive Central and Eastern Europe Festival - se desfăşoară în Bucureşti, pe 9 şi 10 iunie.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.