Facebook intenţionează să folosească programele de inteligenţă artificială şi să îşi actualizeze instrumentele şi serviciile online pentru a preveni sinuciderile în rândul utilizatorilor săi, informează Reuters.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Reprezentanţii companiei Facebook, cea mai mare reţea de socializare din lume, au anunţat că intenţionează să integreze instrumentele sale de prevenire a sinuciderilor, deja existente pentru mesajele publicate pe site-ul reţelei, în serviciul său de live streaming, Facebook Live, şi în serviciul său de mesagerie instantanee, Facebook Messenger.

Programele de inteligenţă artificială vor fi utilizate pentru detectarea utilizatorilor cu tendinţe suicidare, a anunţat compania americană pe blogul ei oficial, miercuri.

În luna ianuarie, potrivit New York Post, o orfană din Florida, în vârstă de 14 ani, şi-ar fi transmis sinuciderea în direct, pe serviciul Facebook Live.

Compania Facebook utilizează deja programe de inteligenţă artificială pentru a monitoriza conţinuturile ofensatoare difuzate în transmisiunile prin live streaming.

Miercuri, Facebook a spus că noile sale instrumente actualizate vor oferi o nouă opţiune utilizatorilor care vizionează o transmisiune video live pentru a se adresa în direct persoanei în cauză şi pentru a raporta acel conţinut video administratorilor Facebook.

Compania americană va furniza şi resursele necesare salvării acestor persoane, inclusiv posibilitatea ca utilizatorul care raportează un astfel de live video să apeleze un prieten şi o linie telefonică special creată pentru astfel de situaţii.

Sinuciderea reprezintă a doua cauză de mortalitate în rândul tinerilor cu vârste cuprinse între 15 şi 29 de ani.

În Statele Unite, rata sinuciderilor a crescut cu 24% între anii 1999 şi 2014, după o perioadă de declin constant, potrivit unui studiu realizat de National Center for Health Statistics.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.