Europa şi America de Sud au depăşit, anul trecut, America de Nord în ceea ce priveşte consumul de televiziune, potrivit unui studiu realizat de Glance (Global Audience & Content Evolution), citat de Variety.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Frédéric Vaulpré, vicepreşedinte al Glance, a declarat la MipTV: „La nivel global, vedeţi că, din 1982, consumul TV a rămas foarte stabil. Diferenţa vine de la diferite regiuni. Ce este surprinzător este să vedem că acum regiunea numărul unu în ceea ce priveşte consumul de TV este Europa, urmată de America de Sud”.

În medie, la nivel global, consumul zilnic de TV era de 2 ore şi 54 de minute, potrivit cercetării Glance, ceea ce înseamnă o creştere cu 6 minute faţă de media pe anul 2019.

Interesant este că timpul mediu petrecut de adulţii tineri în faţa televizoarelor a crescut cu 2 minute faţă de anul anterior. Rămâne de văzut dacă această creştere se va menţine odată ce restricţiile luate în contextul pandemiei vor fi relaxate.

Europa este regiunea unde a fost înregistrată cea mai mare creştere (în medie, 15 minute pe zi), în timp ce America de Nord a cunoscut o scădere (cu 8 minutes, în medie) faţă de 2019. Totuşi, SUA au înregistrat o creştere de 10% în aprilie 2020, când au fost aplicate şi primele măsuri de distanţare socială.

Cât priveşte SVOD, prezentarea Glance, bazată pe un studiu Nielsen, a arătat că SUA au înregistrat o creştere de aproximativ 10% a numărului de minute faţă de anul trecut.

Francezii au urmărit în 2020 Netflix de aproximativ două ori mai mult decât în 2019.

„The Queen’s Gambit” a fost cea mai urmărită miniserie în trimestrul al patrulea, în Marea Britanie, Spania, Germania şi Italia, iar „The Crown” a fost cel mai urmărit serial în Franţa, unde miniseria s-a clasat pe locul al treilea, după „How to Get Away With Murder”.

„Emily in Paris” a ajuns în top 5 al trimestrului patru în Spania, Germania şi Italia, dar nu şi în Franţa şi Marea Britanie.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.