Episodul din serialul de comedie „Las Fierbinţi” care a fost difuzat de televiziunea Pro TV, marţi seară, s-a situat pe primul loc în topurile audienţelor pe toate categoriile de public, după ce l-au urmărit, în intervalul orar 20.31 – 21.32, peste două milioane de telespectatori din întreaga ţară.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

La nivel naţional, acest episod din „Las Fierbinţi” a fost urmărit de 2.008.000 de telespectatori, obţinând 11,2 puncte de rating şi 25,1% cotă de piaţă. Pe cel de-al doilea loc în top, în acelaşi interval orar, s-a situat Kanal D, cu 7,7 puncte de rating şi 17,2% cotă de piaţă, potrivit datelor furnizate de Kantar Media România, informează Pro TV.

Pe segmentul de public comercial, format din telespectatori din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, show-ul a obţinut 11,6 şi 32,1% cotă de piaţă, spre deosebire de Kanal D, care a ocupat cel de-al doilea loc în clasament, cu 6,4 puncte de rating şi 17,7% cotă de piaţă.

La nivel urban, „Las Fierbinţi” a obţinut, marţi seară, 10,7 puncte de rating şi 23,9% cotă de piaţă. Pe cel de-al doilea loc în top s-a situat Kanal D, cu 7,5 puncte de rating şi 16,8% cotă de piaţă.

În minutul de maximă audienţă, atins la nivel naţional la ora 21.04, episodul era urmărit de 2.435.000 de telespectatori.

Următorul episod din serialul „Las Fierbinţi” va fi difuzat joi seară la Pro TV. 

viewscnt

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.