Emisiunea ”Vocea României”, difuzată de postul de televiziune Pro TV, a fost lider de audienţă pe toate categoriile de public, vineri seară, când a fost urmărită de peste 1,5 milioane de telespectatori la nivel naţional, pe întregul interval de difuzare.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Emisiunea a înregistrat 12,4 puncte de rating şi 32,6% share pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, faţă de postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut 6,6 puncte de rating şi 17,4% share, informează Pro TV.

În minutul de maximă audienţă, de la 21.53, ”Vocea României” a adus în faţa televizoarelor peste 1,9 milioane de telespectatori din toată ţara. 

Vineri seară, nouă concurenţi au reuşit să treacă de etapa confruntărilor şi i-au convins pe antrenori că merită să meargă mai departe spre marele trofeu şi premiul în valoare de 100.000 de euro.

Emisiunea continuă săptămâna viitoare, vineri, de la 20.30, cu noi concurenţi.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.