Emisiunea ”Visuri la cheie”, transmisă de postul de televiziune Pro TV, a fost lider de audienţă pe toate categoriile de public, miercuri seară, când aproape două milioane de telespectatori au urmărit show-ul, la nivel naţional, pe întrega durată de difuzare, 20.29 – 22.31.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

”Visuri la cheie” a înregistrat 13,2 puncte de rating şi 31,4% share pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, de peste două ori mai mult decât postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut 6,3 puncte de rating şi 15,1% share, informează Pro TV.

În minutul de maximă audienţă, de la 22.17, emisiunea ”Visuri la cheie” a adus în faţa televizoarelor peste 2,4 milioane de români. 

Emisiunea ”Visuri la cheie” a fost lider de audienţă şi săptămâna trecută, când a fost urmărită de peste 1,8 milioane de telespectatori la nivel naţional pe întreaga durată de difuzare. Show-ul a înregistrat 12,4 puncte de rating şi 28,9% share pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, faţă de postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut 8,5 puncte de rating şi 19,9% share. În minutul de maximă audienţă, de la ora 22.06, emisiunea ”Visuri la cheie” a adus în faţa televizoarelor peste 2,3 milioane de români.

În cea de-a cincea ediţie a emisiunii ”Visuri la cheie”, echipa show-ului a oferit o casă nouă unor fete orfane, îngrijite de maica Serafima, în localitatea Mărcuş, din judeţul Covasna.

Miercurea viitoare, echipa ”Visuri la cheie” le va o feri o casă nouă soţiei şi celor doi copii ai unui pompier care şi-a pierdut viaţa încercând să salveze alte persoane.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.