Emisiunea ”Visuri la cheie”, difuzată de televiziunea Pro TV, a fost lider de audienţă pe toate categoriile de public, miercuri seară, când a fost urmărită, pe întreaga durată de difuzare, 20.30 – 22.28, de aproape 1,8 milioane de telespectatori, la nivel naţional.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

În minutul de maximă audienţă, de la 20.49, emisiunea ”Visuri la cheie” a adus în faţa televizoarelor aproape 2,4 milioane de români, informează Pro TV.

Emisiunea a înregistrat 11,9 puncte de rating şi 32,2% share pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, de peste două ori mai mult decât postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut 5,1 puncte de rating şi 13,8% share. 

Emisiunea ”Visuri la cheie” a fost lider de audienţă şi săptămâna trecută, când a fost urmărită, pe întreaga durată de difuzare, de două milioane de telespectatori la nivel naţional. Cea de-a şaptea ediţie a emisiunii a înregistrat 13,9 puncte de rating şi 33,2% share pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, de două ori mai mult decât postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut 6,6 puncte de rating şi 15,8% share. În minutul de maximă audienţă, de la 22.12, emisiunea ”Visuri la cheie” a adus în faţa televizoarelor aproape 2,9 milioane de români. 

Miercurea viitoare, de la 20.30, echipa ”Visuri la cheie” va merge la Ploieşti pentru a cunoaşte o nouă familie şi pentru a-i renova locuinţa.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.