Emisiunea ”The Wall – Marele Zid”, care va fi transmisă din toamnă de televiziunea Antena 1, va pune în joc premii de până la 500.000 de euro în fiecare ediţie.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

”Unul dintre cele mai de succes game-show-uri  ale momentului, «The Wall» este şansa de a-şi schimba viaţa într-o singură seară pentru toţi cei care acceptă provocarea Marelui Zid”, au transmis reprezentanţii Antena 1.

Casting-ul pentru emisiune este în plină desfăşurare, iar înscrierile se fac pe site-ul casting.a1.ro.

Creat de LeBron James, celebrul jucător NBA, alături de Maverick Carter (SpringHill Entertainment) şi Andrew Glassman (Glassman Media) împreună cu Universal Television Alternative Studio şi distribuit de Endemol Shine Group, ”The Wall” este un format care ţine publicul în suspans, un quiz-show în care este nevoie de mai mult decât un răspuns corect - este nevoie de o relaţie specială între participanţi pentru a putea câştiga premii ce le vor schimba viaţa.

Bazat pe întrebări de cultură generală, emisiunea, produsă de o echipă coordonată de Mona Segall şi Robert Lionte, aduce în competiţie soţi, iubiţi, fraţi, copii şi părinţi, dar şi prieteni foarte apropiaţi.

O combinaţie între quiz-show, noroc şi strategie, acţiunea emisiunii, care va fi prezentată de Valentin Butnaru, este plasată într-un decor interactiv, unde doi coechipieri trebuie să lucreze pentru a cuceri ”The Wall”. Emoţiile se intensifică pe măsură ce bilele roşii şi verzi cad de-a lungul zidului, determinând câştiguri impresionante sau pierderi uriaşe.

Potrivit unei explicaţii solicitate de News.ro reprezentanţilor Antena 1, în emisiune, doi coechipieri vor participa la două probe. În prima probă cei doi vor câştiga sume de până la 500.000 de euro în funcţie de numărul întrebărilor de cultură generală la care răspund corect, dar şi de suma pe care vor cădea bilele de pe zid.

Astfel, în această probă, suma maximă ar putea fi câştigată dacă toate bilele ar cădea pe aceasta de fiecare dată, iar concurenţii ar răspunde corect la toate întrebările. 

În cazul în care răspund greşit la întrebări, concurenţilor li se scad sumele pe care cad bilele aferente fiecărui răspuns.

În cea de-a doua probă, concurenţii sunt despărţiţi - unul ajunge într-o cameră ”obscură”, iar al doilea rămâne la zid şi alege din ce punct de pe panoul numerotat de la 1 la 7 să dea drumul bilei, la fiecare întrebare. Cel din urmă concurent se orientează pentru alegerea punctului de pe panou în funcţie de încrederea pe care o are în coechipierul său că va răspunde corect sau greşit la întrebări, astfel încât bilele să cadă pe sume mai mari sau mai mici, iar la sfârşit, suma acumulată să fie cât mai mare.

La finalul celei de-a doua probe, concurentul care s-a aflat în camera închisă, răspunzând la întrebări, primeşte un contract şi posibilitatea de a îl semna pentru a primi suma pe care ştie că a acumulat-o alături de coechipierul său în prima probă. Dacă refuză semnarea contractului, acesta, alături de coechipierul său, rămân cu suma acumulată după cea de-a doua probă, care poate fi mai mare sau mai mică decât cea din prima probă.

La final, cei doi concurenţi sunt puşi faţă în faţă şi află dacă alegerea pe care a făcut-o cel din camera închisă a fost inspirată sau dacă lipsa lui de încredere i-a determinat să piardă bani.

Emisiunea va fi filmată în Polonia, pentru că acolo se află construcţia ”The Wall” folosită pentru acest format, cu un mecanism special de cădere al bilelor ce determină în parte sumele câştigate sau pierdute de concurenţi. Reproducerea acestei construcţii ar fi fost foarte costisitoare, potrivit reprezentanţilor Antena 1. 

Aceştia au precizat pentru News.ro că încă nu a fost stabilit dacă premiile acestei emisiuni vor fi acordate în euro sau în lei. 

Difuzat de NBC în SUA, de TF1 în Franţa, de RTL în Germania şi de Telefonica în Spania, ”The Wall” a livrat cifre foarte bune în toate teritoriile în care a fost produs. De curând formatul a fost achiziţionat şi de Quebecor Content, în Canada.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.