Emisiunea „România, te iubesc!”, difuzată duminică de Pro TV, a fost lider de audienţă pe segmentul publicului comercial.
Ancheta „Eroare capitală”, realizată de Cosmin Savu, a arătat cum înfiinţarea, în mod ilegal, a 22 de companii municipale a creat în Bucureşti o situaţie imposibilă. Milioane de euro au fost aruncate pe servicii care nu se regăsesc în buna funcţionare a oraşului.
Emisiunea a înregistrat 3,4 puncte de rating şi 15% share pe segmentul de public comercial, format din persoane cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, din mediul urban, în timp ce televiziunea de pe poziţia secundă a avut 2,2 puncte de rating şi 9,7% share.
10 iunie Perspectivele macroeconomice şi fiscale ale României
Fiecare ediţie „România, te iubesc!” este disponibilă integral pe protvplus.ro.

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.