Emisiunea de divertisment ”iUmor”, transmisă de postul de televiziune Antena 1, a fost lider de audienţă pe toate categoriile de public, duminică seară, cu 2.144.000 de telespectatori înregistraţi la nivel naţional, în minutul de maximă audienţă, de la 20.18.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, emisiunea ”iUmor”, difuzată între orele 19.59 şi 22.13, a înregistrat o audienţă medie de 11,1 puncte de rating şi 24,7% cotă de piaţă, în timp ce Pro TV s-a clasat pe locul al doilea, cu 10,2 puncte de rating şi 22,8% cotă de piaţă, informează Antena 1.

Antena 1 a fost lider de audienţă şi la nivelul întregului public din mediul urban, cu o audienţă medie de 9,3 puncte de rating şi 18,3% cotă de piaţă, în timp ce Pro TV s-a clasat pe locul al doilea, cu 8,3 % puncte de rating şi 16,3 % cotă de piaţă.

La nivelul întregului public din România, Antena 1 a ocupat primul loc în clasamentul audienţelor, cu 8,9 puncte de rating şi 17,8% cotă de piaţă, urmată de Pro TV, cu 7,9 puncte de rating şi 15,9% cotă de piaţă.

Cel de-al doilea sezon al emisiunii ”iUmor” a început pe 2 octombrie, de la ora 20.00, la Antena 1, membrii juriului fiind Delia, Mihai Bendeac şi Cheloo.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.