Emisiunea „Exatlon”, difuzată de Kanal D, a fost lider de audienţă la nivel naţional, luni seară, în intervalul orar 20.20 – 22.55, în care a fost urmărită de peste 1,5 milioane de telespectatori din întreaga ţară.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

La nivel naţional, emisiunea a fost urmărită de 1.569.000 de telespectatori, obţinând 8,8 puncte de rating si 16,9% cotă de piaţă. Pe cel de-al doilea loc în acest clasament s-a situat Pro TV, cu 8,6 puncte de rating si 16,6% cotă de piaţă, potrivit datelor furnizate de Kantar Media România, informează Kanal D.

Pe targetul All Urban, „Exatlon” a obţinut 7,3 puncte de rating si 14,8% cotă de piaţă, situându-se pe cel de-al doilea loc în topul audienţelor. Pe primul loc s-a clasat Pro TV, cu 7,8 puncte de rating şi 15,7% cotă de piaţă.

Pe segmentul de public comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, emisiunea difuzată de Kanal D s-a situat pe cel de-al treilea loc în topul audienţelor, cu 6,6 puncte de rating şi 16,2% cotă de piaţă.

În minutul de aur, atins la 20.51, când telespectatorii urmăreau momentul cel mai aşteptat al duelului între Mariana, de la Echipa Războinicilor, şi Diana Bulimar, de la Echipa Faimoşilor, aproape două milioane de telespectatori (1.959.000) vizionau tehnicile celor două concurente pentru a câştiga proba dificilă a carelor romane.

Cea de-a şaptea ediţie a emisiunii „Exatlon”, în care va avea loc prima eliminare definitivă a unui concurent din competiţie, în urma deciziei telespectatorilor, va fi difuzată de Kanal D marţi, de la ora 20.00.



 

viewscnt

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.