Ediţia de duminică a emisiunii „Survivor România” a fost urmărită la Kanal D de peste 2 milioane de telespectatori, fiind, la fel ca cea de sâmbătă, lider de audienţă, potrivit unui comunicat remis News.ro.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Jocul de imunitate, de sâmbătă, şi cel de comunicare, de duminică, au fost urmărite de milioane de telespectatori la nivel naţional.

Duminică, postul Kanal D s-a clasat pe primul loc în topul televiziunilor din România, pe toate categoriile de public monitorizate.

Conform datelor furnizate de Kantar Media, în intervalul de difuzare a show-ului, 19:57 - 24:06, Kanal D a înregistrat 11,4% rating şi 25,7% cota de piaţă, pe targetul Naţional, 9,4% rating şi 22,3% cota de piaţă, pe targetul All Urban, şi 8,2% rating şi 24,6% cota de piaţă, pe Comercial.

Duelul între Faimoşi şi Războinici, dar şi Consiliul de eliminare au fost urmărite, în fiecare minut al difuzării, de peste 2 milioane de telespectatori (2.007.000). În minutul de aur, atins la 21:18, au fost înregistraţi 2.721.000 de telespectatori în întreaga ţară.

Sâmbătă, în intervalul de difuzare a emisiunii, 19:59 - 23:58, emisiunea a fost urmărită în medie de peste 1,87 de milioane de fani din întreaga ţară. Minutul de maximă audienţă, înregistrat la 21:51, a însumat 2.450.000 de telespectatori.

Kanal D a fost lider absolut de audienţă, cu 10,6% rating şi 24,7% cota de piaţă, pe targetul Naţional, 8,7% rating şi 21,1% cota de piaţă, pe targetul All Urban, şi 7,8% rating şi 23,7% cota de piaţă, pe targetul Comercial.

viewscnt

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.