Echipa Faimoşii a reuşit să obţină, duminică, prima victorie din acest sezon „Survivor România”, difuzat de Pro TV.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Cea de-a patra ediţie a noului sezon „Survivor” a fost lider absolut de audienţă, în intervalul orar 19.58 - 23.01. În rândul publicului naţional, cu vârsta cuprinsă între 21 şi 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 10.1 puncte de rating şi 24.8% cotă de piaţă, faţă de locul 2 care avea 6.2 puncte de audienţă şi 15.3% share. De-a lungul difuzării, peste 1,9 milioane de românii au trăit cu sufletul la gură alături de concurenţi.

Duminică, Faimoşii şi Războinicii au oferit o confruntare pe cinste în lupta pentru recompensă. Cele două echipe au luptat pentru kit-ul de pescuit care le-ar putea aduce accesul mai rapid la noi resurse. 

Evenimente
26 mai Energy Road - Energie la tine acasă
10 iunie Perspectivele macroeconomice şi fiscale ale României

Cu scorul de 10 la 5, Faimoşii au reuşit să obţină prima victorie din acest sezon şi au sărbătorit-o aşa cum se cuvine, printr-un cântec special creat pentru această probă.

În cea de-a doua confruntare a serii, în primul quiz game din acest sezon, echipele au avut parte de distracţie într-o probă care avea ca miză... 2 porţii de quesadilla! După un început puternic al Războinicilor, Faimoşii au egalat la scorul de 4-4. În final, tot Războinicii au câştigat cu 5-4 şi s-au bucurat de mâncare. 

Faimoşii şi Războinicii se vor întâlni luni, de la ora 20.30, în jocul pentru imunitate. După ce săptămâna trecută s-au văzut nevoiţi să îşi nominalizeze colegii, Faimoşii vor să-şi ia revanşa. 

Luni seară, după finalul emisiunii, în exclusivitate pe VOYO, Zanni prezintă „Survivor: Extrashow!”. 

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.