Aproximativ 3 milioane de telespectatori din întreaga ţară au urmărit, duminică seară, la Pro TV, finala Euro 2020 dintre Italia şi Anglia, iar postul de televiziune a anunţat luni că a achiziţionat drepturile de difuzare pentru UEFA EURO 2024 şi 2028.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Victoria Italiei în faţa Angliei a fost lider de audienţă în intervalul 22:00 - 24:54, fiind cel mai vizionat program din România, din acest an.

În rândul publicului naţional, cu vârste cuprinse între 21 şi 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, Pro TV a avut 17,8 puncte de rating şi 55% cotă de piaţă, de şapte ori mai mult faţă de locul 2 care avea doar 2,7 puncte de audienţă şi 8,4% share. În acelaşi interval, la nivelul publicului cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani din mediul urban, Pro TV a înregistrat 15,8 puncte de audienţă şi 56,2% share, în timp ce postul clasat pe locul al doilea a avut cifre de şapte ori mai mici, înregistrând 2,4 puncte de audienţă şi 8,5% share.

Aproximativ 3 milioane de telespectatori din întreaga ţară au urmărit meciul, iar în minutul de maximă audienţă, de la 22:48, au fost înregistraţi peste 3,4 milioane.

Această competiţie a ajuns la final, iar Pro TV a anunţat că a reuşit să încheie achiziţionarea drepturilor de difuzare a următoarelor două ediţii ale Campionatului European de Fotbal UEFA (2024 şi 2028).

UEFA EURO 2024 se va disputa în Germania, iar gazda UEFA EURO 2028 este preconizat să fie anunţată anul viitor. Douăzeci şi patru de echipe se vor afla la startul fiecărui turneu şi vor lupta pentru titlul de campioană a Europei.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.