Televiziunea Antena 1 va lansa în toamnă un game show produs de o echipă coordonată de Mona Segall şi Robert Lionte, pe baza formatului american ”The Wall”, creat de LeBron James.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Formatul ”The Wall”, achiziţionat de Antena 1, a fost creat de compania lui LeBron James şi Maverick Carter (SpringHill Entertainment) si Andrew Glassman  (Glassman Media) împreună cu Universal Television Alternative Studio. Formatul este distribuit la nivel internaţional de Endemol Shine Group, informează Antena 1.

Bazat pe întrebări de cultură generală, The Wall aduce în competiţie soţi, iubiţi, fraţi, copii şi părinţi, prieteni foarte apropiaţi, care pot câştiga premii ce le vor schimba viaţa. Spre deosebire de game-show-urile obişnuite, acesta include un plus de suspans prin prisma relaţiei dintre participanţi şi a faptului că nu doar răspunsurile corecte, dar şi încrederea în partener pot influenţa câştigarea premiilor, potrivit site-ului Antena 1. 

”O combinaţie între quiz-show, noroc şi strategie, acţiunea este plasată într-un decor impresionant şi interactiv, unde doi coechipieri trebuie să lucreze împreună pentru a cuceri «The Wall». Emoţiile ajung la o intensitate incredibilă pe măsură ce bilele roşii şi verzi cad de-a lungul zidului, determinând câştiguri impresionante sau pierderi uriaşe”, au transmis reprezentanţii televiziunii.

Înscrierile pentru emisiune au fost deschise de Antena 1 pe site-ul casting.a1.ro/thewall.

Difuzat de NBC în SUA, de TF1 în Franţa, de RTL în Germania şi de Telefonica în Spania, The Wall a livrat cifre foarte bune în toate teritoriile în care a fost produs. De curând formatul a fost achiziţionat şi de Quebecor Content, în Canada.

viewscnt

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.