Raportul prezintă progresul înregistrat de Philip Morris International (PMI), companie care se transformă din temelii pentru a construi un viitor fără fum.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Philip Morris International Inc. (PMI) a publicat cel de-al patrulea Raport Integrat. Raportul are la bază o evaluare formală de materialitate a sustenabilităţii şi oferă o descriere obiectivă a modelului de business, guvernanţă şi management, de strategie şi performanţă a companiei.

„În ciuda numeroaselor provocări, 2022 a fost un an remarcabil care ne-a consolidat spiritul de echipă şi în care am făcut paşi semnificativi către atingerea obiectivului nostru”, a declarat Jacek Olczak, Chief Executive Officer PMI. „Facem progrese în călătoria noastră pentru a deveni, până în 2025, o companie care produce predominant alternative fără fum şi care elimină treptat ţigările. Deşi o transformare de această amploare şi complexitate nu poate fi realizată peste noapte, noi ne angajăm să o facem să se întâmple cât mai repede posibil. Printr-o implicare constructivă vom reuşi să accelerăm ritmul schimbărilor semnificative şi de impact şi vom finaliza procesul de transformare.”

Cel mai recent Raport Integrat al PMI comunică progresele pe care compania le face pentru a-şi atinge obiectivul — Declaraţia privind obiectivele companiei exprimă obiectivul PMI de a construi un viitor fără fum. Pentru aceasta, compania îşi concentrează resursele pe dezvoltarea, fundamentarea ştiinţifică şi comercializarea responsabilă a produselor sale fără fum care sunt mai puţin nocive decât fumatul, cu scopul de a înlocui complet ţigările cât mai curând posibil şi de a se extinde, pe termen lung, în domeniile wellness şi de îngrijire a sănătăţii.

Pe baza cadrului său ESG, PMI a dezvoltat opt strategii care vizează cele mai presante zone de impact ale companiei. Pornind de la aceste opt strategii, PMI a stabilit 11 obiective, care formează baza Planului 2025, şi 19 indicatori de performanţă (KPI) pentru a măsura progresul prin intermediul indexului său de sustenabilitate. Fiecare indicator de performanţă este, de asemenea, aliniat cu unul dintre cele două direcţii: sustenabilitatea produsului (11 indicatori/KPIs) sau sustenabilitatea operaţională (8 indicatori/KPIs).

„Informaţiile non-financiare sunt din ce în ce mai des folosite de părţile interesate externe pentru a evalua şi compara performanţa unei companii în raport cu altele, inclusiv de către reprezentanţi ai comunităţii financiare în analizele şi deciziile lor de investiţii. Este esenţial pentru integritatea raportării PMI ca informaţiile şi datele pe care le dezvăluim public să reflecte cu acurateţe progresul companiei noastre, în baza unor metode clare de calcul”, a explicat Emmanuel Babeau, CFO PMI.

Anul trecut, PMI a publicat primul său Protocol al Criteriilor de Mediu, Sociale şi de Guvernanţă (ESG), care include definiţia, metodologia şi domeniul de aplicare al fiecăruia dintre indicatorii de performanţă din Indexul de Sustenabilitate pentru a oferi o raportare măsurabilă, verificabilă, consecventă şi precisă asupra progresului. Împreună cu cel mai recent Raport Integrat, compania publică, de asemenea, şi un Protocol actualizat, care are în vedere în special eforturile depuse în 2022 pentru ca aceşti indicatori de performanţă să devină şi mai robuşti.

În 2022 PMI a înregistrat un progress semnificativ în raport cu aspiraţiile sale de sustenabilitate, datorită faptului că a abordat atât impactul produselor sale (ce produce), cât şi cel al operaţiunilor sale (cum produce).

Pe partea socială a impactului de produsului, compania a continuat să se transforme şi să se apropie de atingerea obiectivului său; în plus, a continuat să implementeze programe de prevenire a accesului tinerilor în in canalele de comercializare cu amanuntul  în care sunt prezente produsele sale. De asemenea, pentru că înţelege importanţa reducerii deşeurilor post-consum, compania a făcut progrese în ce priveşte implementarea programelor de preluare pentru dispozitivele şi consumabilele fără fum şi şi-a crescut capacităţile de reparare a dispozitivelor electronice.

Impact la nivel de produs

Social

·             24,9 milioane - totalul estimat de utilizatori adulţi ai produselor PMI fără fum (2021: 21,7 m)1

·             32,1% - din veniturile nete provenite din comercializarea produselor fără fum (2021: 29,5%)2

·             73 - pieţe în care produsele PMI fără fum sunt disponibile la vânzare, dintre care 42% sunt în ţări cu venituri mici şi medii (2021: 71, 42%)3

·             10,7 miliarde USD - investiţii cumulate în ce priveşte produsele fără fum din 2008 (2021: 9,2 miliarde USD)4

·             91% - din totalul volumelor vândute acoperit de programele de prevenire a accesului tinerilor în canalele indirecte de vânzare cu amănuntul (2021: 91%)5

·             0,3 miliarde USD - venitul anual net provenit din produsele de wellness şi de îngrijire a sănătăţii (2021: 0,1 miliarde USD)

De mediu

·        86% - rata de reciclare a dispozitivelor IQOS returnate la centrele de reciclare centralizate (procentaj mediu ponderat din fiecare dispozitiv care este reciclat) (2021: 86%)6

·        68% - din volumul livrărilor acoperit de pieţele cu programe de combatere a deşeurilor reprezentate de mucurile de ţigări

·        8,5% - din totalul volumelor vândute acoperit de pieţele cu programe de preluare a consumabilelor fără fum7

Pe partea socială a operaţiunilor PMI, compania a extins accesul la oferte structurate de învăţare pe tot parcursul vieţii pentru angajaţii săi, a publicat un angajament consolidat în ce priveşte drepturile omului şi a finalizat a şasea şi a şaptea evaluare a impactului asupra drepturilor omului, în Brazilia şi Malaezia. În ceea ce priveşte mediul înconjurător, a continuat procesul de decarbonizare a operaţiunilor sale directe, iar obiectivele sale de vânzare bazate pe ştiinţă au fost validate pentru zero emisii nete de gaze cu efect de seră  de-a lungul lanţului său valoric până în 2040. În legătură cu Conferinţa ONU privind biodiversitatea (COP 15) din decembrie 2022, compania anunţat noi ambiţii şi strategii pe termen lung în materie de biodiversitate şi apă, aliniate cu cadrul de biodiversitate post-2020 adoptat de părţi la convenţie.

Impact operaţional

Social

·        40,7% din funcţiile de conducere sunt ocupate de femei, ceea ce înseamnă că am depăşit ţinta de 40% pentru 2022 (2021: 39,7%)

·        7 evaluări de impact în ce priveşte drepturile omului efectuate în ţările cu cel mai mare risc din 2018 (2021: 5)

De mediu

·        55% proporţia de tutun achiziţionat fără riscul defrişării nete a pădurilor naturale gestionate şi fără conversie a ecosistemelor naturale (2021: 37%)

·        Scor triplu A de la CDP pentru securitatea climei, pădurilor şi apei pentru al treilea an consecutiv

Ca o completare solidă a conţinutului şi datelor incluse în Raportul integrat 2022 al PMI, compania a dezvoltat 12 studii de caz şi articole despre diverse pieţe, care prezintă impactul şi evidenţiază modul în care afiliaţii PMI din întreaga lume acţionează pentru sustenabilitate. Toate studiile de caz şi articolele despre pieţe sunt disponibile online într-o secţiune dedicată din pmi.com/sustainability.

„Recunoaştem nevoia esenţială de a continua să construim legitimitate şi încredere în rândul părţilor interesate, care sunt fundamentale pentru obiectivul companiei noastre şi pot accelera ritmul în care îl vom atinge”, a declarat Jennifer Motles, Chief Sustainability Officer PMI. „Cel mai recent raport integrat îşi propune să răspundă cererilor de informaţii detaliate şi comparabile cu privire la riscurile şi performanţa noastră. Pe măsură ce continuăm să învăţăm, să ne transformăm şi să descoperim modalităţi mai bune de a dezvolta soluţii cu impact semnificativ, sperăm că transparenţa şi disponibilitatea noastră vor stimula dialogul cu cei care ne pot ajuta să accelerăm ritmul schimbării.”

Pentru mai multe informaţii referitoare la sustenabilitate în cadrul PMI accesaţi pmi.com/sustainability. Raportul Integrat PMI îl găsiţi aici: PMI Integrated Report 2022

1 Cifrele se referă la totalul utilizatorilor IQOS.

2 Pentru definiţia veniturilor nete aferente produselor fără fum, consultaţi Glosarul disponibil la paginile 205-209 din Raportul integrat PMI 2022. Procentul pentru 2022 include veniturile nete ale Swedish Match din 11 noiembrie 2022 (data achiziţiei) până la 31 decembrie 2022. Veniturile nete ajustate pentru 2021 exclud impactul aferent evaluării vamale a Arabiei Saudite

3 Inclusiv Swedish Match şi excluzând PMI Duty Free. Clasificarea ţărilor cu venituri mici şi medii se bazează pe raportul Băncii Mondiale emis în 2022.

4 Investiţiile reflectă cercetările, dezvoltarea de produs şi comercială, capacitatea de producţie, validarea ştiinţifică şi studiile în ce priveşte înţelegerea consumatorilor.

5 Totalul volumelor vândute include ţigări, alte produse din tutun (OTP) şi consumabile pentru produse fără fum. Consultaţi Protocolul ESG KPI 2022 al PMI pentru detalii suplimentare.

6 Cifrele includ reciclarea (80%) şi incinerarea cu recuperare de energie (6%). Cifra 2022 exclude Rusia.

7 Volumele vândute includ unităţi de tutun încălzit, cartuşe şi consumabile pentru ţigările electronice. Consultaţi Protocolul ESG KPI 2022 al PMI pentru mai multe detalii.

Philip Morris International: Construim un viitor fără fum 

Philip Morris International (PMI) este o companie internaţională de top din industria tutunului care  şi-a propus să construiască un viitor fără fum şi să îşi extindă, pe termen lung, portofoliul cu produse din afara sectorului de produse care conţin tutun sau nicotină. Portofoliul actual de produse al companiei constă, în principal, în ţigări şi produse fără fum, inclusiv produse care încălzesc tutunul (heat-not-burn), produse cu nicotină pentru uz oral sau produse cu vapori cu conţinut de nicotină, care sunt vândute pe pieţele din afara SUA. Din 2008, PMI a investit peste 9 miliarde USD pentru a dezvolta, fundamenta ştiinţific şi comercializa produse inovatoare fără fum pentru adulţii care altfel ar continua să fumeze, cu scopul de a opri complet vânzarea ţigărilor. Pentru aceasta au fost construite capacităţi de evaluare ştiinţifică de nivel mondial, în special în domeniile toxicologiei sistemelor preclinice, cercetării clinice şi comportamentale, cât şi studii ulterioare introducerii pe piaţă.  

Administraţia pentru Alimente şi Medicamente (FDA) din SUA a autorizat comercializarea unei versiuni a dispozitivului IQOS dezvoltat de PMI, Platforma 1, şi a consumabilelor aferente ca produs din tutun cu risc modificat (MRTP) şi a determinat că o decizie de expunere modificată este oportună pentru promovarea sănătăţii publice.  

În 30 septembrie 2022, produsele fără fum dezvoltate de PMI erau disponibile pentru vânzare în 70 de pieţe (excluzând Rusia şi Ucraina). PMI estimează că aproximativ 13,5 milioane de adulţi din întreaga lume, au trecut deja la IQOS şi au renunţat la fumat.  

Cu o bază solidă şi o expertiză semnificativă în ştiinţele vieţii, în februarie 2021, PMI şi-a anunţat ambiţia de a se extinde în domeniile wellness şi de îngrijire a sănătăţii şi de a oferi produse şi soluţii inovatoare care urmăresc să răspundă nevoilor pacienţilor şi consumatorilor. Pentru mai multe informaţii puteţi vizita www.pmi.com  şi www.pmiscience.com

Philip Morris International: Construim un viitor fără fum 

Philip Morris International (PMI) este o companie internaţională de top din industria tutunului care  şi-a propus să construiască un viitor fără fum şi să îşi extindă, pe termen lung, portofoliul cu produse din afara sectorului de produse care conţin tutun sau nicotină. Portofoliul actual de produse al companiei constă, în principal, în ţigări şi produse fără fum, inclusiv produse care încălzesc tutunul (heat-not-burn), produse cu nicotină pentru uz oral sau produse cu vapori cu conţinut de nicotină, care sunt vândute pe pieţele din afara SUA. Din 2008, PMI a investit peste 9 miliarde USD pentru a dezvolta, fundamenta ştiinţific şi comercializa produse inovatoare fără fum pentru adulţii care altfel ar continua să fumeze, cu scopul de a opri complet vânzarea ţigărilor. Pentru aceasta au fost construite capacităţi de evaluare ştiinţifică de nivel mondial, în special în domeniile toxicologiei sistemelor preclinice, cercetării clinice şi comportamentale, cât şi studii ulterioare introducerii pe piaţă.  

Administraţia pentru Alimente şi Medicamente (FDA) din SUA a autorizat comercializarea unei versiuni a dispozitivului IQOS dezvoltat de PMI, Platforma 1, şi a consumabilelor aferente ca produs din tutun cu risc modificat (MRTP) şi a determinat că o decizie de expunere modificată este oportună pentru promovarea sănătăţii publice.  

În 30 septembrie 2022, produsele fără fum dezvoltate de PMI erau disponibile pentru vânzare în 70 de pieţe (excluzând Rusia şi Ucraina). PMI estimează că aproximativ 13,5 milioane de adulţi din întreaga lume, au trecut deja la IQOS şi au renunţat la fumat.  

Cu o bază solidă şi o expertiză semnificativă în ştiinţele vieţii, în februarie 2021, PMI şi-a anunţat ambiţia de a se extinde în domeniile wellness şi de îngrijire a sănătăţii şi de a oferi produse şi soluţii inovatoare care urmăresc să răspundă nevoilor pacienţilor şi consumatorilor. Pentru mai multe informaţii puteţi vizita www.pmi.com  şi www.pmiscience.com

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.