Oney, expert în soluţii de plată, credit de consum şi produse financiare, şi evoMAG, unul dintre liderii în comerţul electronic din România, au încheiat un parteneriat care le oferă clienţilor evoMAG acces la o nouă metodă de plată în 3 sau 4 rate cu cardul lor de debit, denumită „3X4X Oney”.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

3X4X Oney este o soluţie de creditare omnichannel în 3 sau 4 rate, prin card bancar de debit, disponibilă atât la achiziţii online cât şi în magazine fizice. Simplă, rapidă şi sigură, soluţia de creditare 3X4X Oney le permite magazinelor online creşterea vânzărilor şi a valorii medii a coşului de cumpărături.

Pentru a efectua o plată în 3 sau 4 rate accesând această soluţie, clientul poate utiliza propriul card de debit, emis de orice bancă sau instituţie financiară din România, nefiind necesar un nou card. În momentul în care clientul iniţiază plata pentru comanda plasată pe site-ul evoMAG poate opta pentru produsul „3X4X Oney” şi alege numărul dorit de plăţi lunare - 3 sau 4 luni. În câteva secunde, cumpărătorul primeşte răspunsul final, iar comanda este plasată cu succes.

evoMAG a ales să colaboreze cu Oney pentru soluţia de plată „3X4X Oney” pentru a le oferi clienţilor o cât mai bună experienţă de shopping şi acces la variate opţiuni de plată care să se plieze cât mai bine pe nevoile acestora. Avantajele soluţiei de plată „3X4X Oney” sunt următoarele:

• Viteza: solicitarea clientului este primită şi procesată în câteva secunde, iar plata primei tranşe se realizează imediat, din fondurile disponibile pe cardul de debit utilizat.

• Securitate: clientul îşi foloseşte propriul card. Acest lucru este benefic, deoarece nu este necesar un alt card pentru a finaliza tranzacţia, iar plata se face precum o plată clasică online. Securitatea soluţiei este asigurată de către OneyTrust, dar şi expertizei lor în profilarea digitală şi în lupta împotriva fraudei.

• Simplitate: nu este necesară identificarea utilizatorului sau o dovadă a identităţii sau a venitului.

În parteneriat cu evoMAG, Oney le oferă consumatorilor români o soluţie de plată unică - "3X4X Oney". După Franţa, Spania, Portugalia, Italia, Belgia şi Germania, România a devenit în 2020 a şaptea ţară în care Oney oferă consumatorilor această soluţie de split-payment.

„Anul 2021 s-a dovedit a fi un an plin de provocări şi încercări, dar suntem mândri să anunţăm că misiunea noastră,  de a oferi consumatorilor români cea mai bună soluţie de plată care le oferă puterea de a-şi îmbunătăţi viaţa de zi cu zi şi de a consuma mai bine, este posibilă şi datorită parteneriatului cu evoMAG. Suntem încântaţi şi onoraţi să oferim soluţia noastră de plată în rate „3X4X Oney” consumatorilor români, de data aceasta în parteneriat cu evoMAG, un jucător cunoscut în domeniul comerţului electronic. Colaborarea cu evoMAG reprezintă un pas important, deoarece ne ajută să continuăm dezvoltarea noastră europeană oferind consumatorilor şi comercianţilor o soluţie simplă, dar şi adaptată noilor nevoi de cumpărare", a declarat Jean-Michel Goncalves, directorul general al Oney Finances, o filială a Oney Bank.

 „Suntem permanent preocupaţi să oferim clienţilor noştri o cât mai bună experienţă de shopping şi acces la variate opţiuni de plată care să se plieze cât mai bine pe nevoile acestora, respectând, totodată, planul nostru de acţiune strategic, ce vizează identificarea de parteneri puternici şi importanţi care pot să ofere un avantaj clienţilor evoMAG. Iar parteneriatul cu Oney se înscrie exact în această direcţie şi ne dă posibilitatea să oferim o nouă soluţie pe care clienţii noştri o pot accesa simplu şi rapid, mai ales în contextul în care, în ultimii doi ani, numărul  celor care fac achiziţii în rate de pe evoMAG.ro a crescut cu 20 - 25%”, spune Mihai Pătraşcu, CEO evoMAG.

Despre Oney în România

Prezent de 15 ani în România, Oney oferă soluţii de plată şi finanţare clienţilor Auchan şi Leroy Merlin în toate cele 51 de magazine disponibile în toată ţara. Prin soluţiile de plată oferite de 3X4X Oney, clienţii sunt liberi să îşi cumpere produsele dorite în 3 sau 4 rate. De mai bine de 35 de ani, Oney susţine consumul şi comerţul prin soluţii inovatoare de plată şi credit de consum care permit consumatorilor să îşi realizeze proiectele mult dorite. Pentru a îndeplini această ambiţie, Oney pune expertiza şi inovaţia în serviciul nevoilor partenerilor şi clienţilor săi. Peste 900 de parteneri de retail şi 8 milioane de clienţi din cele 12 ţări au încredere în Oney.

Despre Oney

Suntem o bancă diferită, unică, născută din comerţ. Ne bazăm pe poziţionarea noastră iniţială şi pe expertiza noastră dezvoltată de peste 35 de ani pentru a proiecta soluţii inovatoare de plăţi şi servicii financiare. Declaraţia noastră de misiune: „Partener în transformarea comerţului, Oney oferă tuturor puterea de a-şi îmbunătăţi viaţa de zi cu zi şi de a consuma mai bine”. În calitate de creator al plăţii split acum 14 ani, Oney este acum liderul pieţei în 4 ţări europene, cu o ofertă complet digitală şi omnicanală, unică pe piaţă. Alături de cei 900 de parteneri comercianţi şi de comercianţi electronici din aproape 10.000 de puncte de vânzare fizice sau virtuale, susţinem proiectele a peste 8 milioane de clienţi din Europa oferindu-le experienţe de cumpărături memorabile în magazin şi online. Începând cu 22 octombrie 2019, avem doi acţionari: BPCE cu 50,1% şi Auchan Holding cu 49,9%.

Despre evoMAG

evoMAG este una dintre cele mai importante companii din industria de comerţ electronic din România. Magazinul online comercializează sute de mii de produse din domeniile IT&C, electrocasnice, sport & fitness (printre care şi trotinete şi accesorii pentru trotinete) şi pentru casă şi grădină, iar anul trecut a deschis primul service pentru trotinete electrice, devenind primul magazin online din România care oferă un astfel de serviciu.

evoMAG.ro este vizitat zilnic de peste 60.000 de persoane, iar peste 80% dintre clienţi ar recomanda magazinul pentru calitatea serviciilor oferite.

evoMAG este companie românească de familie, cu peste 16 ani de experienţă în domeniu, fondată de Mihai Pătraşcu, care ocupă, în continuare, poziţia de director general.

Mai multe informaţii despre evoMAG, produsele şi serviciile oferite se găsesc şi pe pagina de Facebook a companiei şi pe canalul de YouTube.

viewscnt

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.