MAMBricolaj, lanţ românesc de magazine de materiale şi accesorii pentru mobilă, listat pe piaţa AeRO a Bursei de Valori Bucureşti (BVB), îşi recompensează, luna aceasta, clienţii care au bonuri de cumpărături cu valoare minimă de 300 de lei, cu taloane răzuibile ce oferă premii, la o nouă ediţie a campaniei ”Rade un premiu”, proiect menit să răsplătească fidelitatea pasionaţilor de bricolaj şi DIY.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Campania  ”Rade un premiu” se derulează în perioada 01 - 31 mai 2023, în toate cele trei magazine fizice ale reţelei MAMBricolaj, iar fiecare client care a achiziţionat produse pe un bon cu valoare de cel puţin 300 de lei primeşte un talon răzuibil şi câştigă unul din cele peste 5.000 de premii disponibile. Premiul câştigat este revendicat pe loc, după răzuirea talonului.

Taloanele răzuibile aduc premii precum umbrele, tricouri, rulete, agende, şurubelniţe, produse de menaj, odorizant de maşină, lanterne, brichete, desfăcătoare sticle, adeziv, silicon şi multe altele.

”Această campanie se alătură seriei de proiecte derulate cu succes de MAMBricolaj, prin care răsplătim fidelitatea clienţilor noştri pasionaţi de bricolaj şi DIY, inspirându-i şi motivându-i în mod regulat. Compania MAMBricolaj se străduieşte să asigure în mod constant un standard ridicat al produselor şi serviciilor sale, iar prin programele noastre de loializare ne propunem să facilităm cât mai mult accesul clienţilor la o ofertă de calitate, oferindu-le în acelaşi timp satisfacţia instantanee de a răscumpăra premii concrete şi utile”, a declarat Ioana Petre, director de marketing al reţelei MAMBricolaj.

Proiectul ”Rade un premiu” la MAMBricolaj se desfăşoară în toate magazinele fizice ale reţelei, respectiv: MAM Morarilor – Şoseaua Morarilor, nr. 2A, Sector 2, MAM Luică – strada Luică, nr. 180, Sector 4, MAM Ghencea – Şoseaua Prelungirea Ghencea, nr. 299-301, Sector 6. Sunt excluse achiziţiile on-line.

Despre MAMBricolaj:

După ce a acumulat o experienţă de 26 de ani în producţia de mobilă, Cristian Găvan a venit, în 2011, cu un concept nou de magazin, situat la graniţa dintre bricolaj şi fabricarea de mobilă, permiţând publicului larg să participe la construcţia propriei mobile, într-un mod similar procurării mobilei la comandă, dar la un preţ mult mai avantajos. Astfel, cu ajutorul unui consultant MAMBricolaj, clienţii au posibilitatea de a-şi proiecta mobila pe are şi-o doresc şi de a participa efectiv la asamblarea ei, având la dispoziţie în magazine o gamă largă de materiale, accesorii şi culori.

Primul magazin MAMBricolaj din Bucureşti, cu o suprafaţă de 800 mp, a fost deschis în aprilie 2011, pe Blv. Burebista. Unitatea a fost mutată în 2019, pe Şos. Morarilor, iar suprafaţa a fost mărită la 1.100 mp. Al doilea magazin MAMBricolaj, cu o suprafaţă de 1.500 mp, a fost inaugurat, în 2014, în Str. Luică, iar cel de-al treilea a fost deschis în martie 2021, în Prelungirea Ghencea, pe o suprafaţă totală de 1.500 mp. Din 2014, MAMBricolaj are şi magazin online.

Ca parte a politicii de sustenabilitate pe termen lung, compania MAMBricolaj a implementat un proiect de montare de panouri fotovoltaice în magazinul Ghencea, devenind prosumator. Investiţia de 150.000 euro a fost finanţaţă prin Raiffeisen leasing în proporţie de 70% din valoare. Instalaţia fotovoltaică de pe acoperişul clădirii magazinului Ghencea, va susţine aproximativ 20% din necesarul mediu de consum anual al magazinului.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.