Până la data de 24 decembrie, în fiecare zi a săptămânii, oamenii de bine care vor să facă o diferenţă în vieţile copiilor cu vârste cuprinse între 5 şi 18 ani, sunt încurajaţi să doneze la unul dintre cele şase puncte speciale de colectare „Şcoala Fără Pauză”, amenajate în centrul comercial Băneasa Shopping City, articole de îmbrăcăminte şi încălţăminte, rechizite şi dispozitive tehnologice, în stare bună, curate, complete şi funcţionale. Donaţiile vor fi ajunge în unităţile de învăţământ din localităţi unde resursele sunt insuficiente sau lipsesc, aflate în zece judeţe ale ţării: Teleorman, Giurgiu, Prahova, Ialomiţa, Suceava, Olt, Vaslui, Dâmboviţa, Mureş şi Hunedoara.
„România ocupă primul loc în Uniunea Europeană în ceea ce priveşte rata abandonului şcolar timpuriu, cu un procent de 16,6%, în vreme ce media europeană este de 9,5%. În acest context, deconectarea de şcoală cu care se confruntă tinerii din mediile defavorizate este primul pas către renunţarea la studii. Statisticile reflectă că 2 din 3 elevi din mediul rural nu frecventează şcoala deoarece nu au acoperite nici măcar nevoile de bază, iar în aceste condiţii, educaţia este departe de a fi o prioritate pentru ei. Ne aflăm în cel de-al patrulea an de derulare a campaniei <<Şcoala fară Pauză>>, o iniţiativă pe care o continuăm cu ambiţie şi responsabilitate alături de partenerii noştri, cu scopul de a reduce fenomenul de abandon şcolar şi de a oferi o şansă reală la educaţie unor generaţii întregi de copii.”, a declarat Violeta Bîltac, Preşedinte şi Fondator Asociaţia Banca de Bine.
În plus, odată cu începerea anului şcolar, au fost pregătite şi distribuite 1.000 de ghiozdane noi, dotate cu toate materialele didactice indispensabile participării la cursuri.
15 octombrie - Eveniment Profit Health.forum
31 octombrie - Maratonul de Educație Financiară
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
„O nouă ediţie <<Şcoala fără Pauză>> este în plină desfăşurare şi suntem recunoscători pentru faptul că, alături de partenerii noştri, reuşim să ducem promisiunea mai departe şi să contribuim la educaţia viitoarelor generaţii. Am dat startul anul acesta cu o donaţie de 1.000 de ghiozdane complet echipate, iar intenţia noastră este să o multiplicăm de cât mai multe ori, pentru ca un număr cât mai mare de copii din aceste medii dezavantajate să poată continua să meargă la şcoală. Prin acest proiect, ne dorim să arătăm că fiecare dintre noi poate genera şi susţine schimbări în mai bine prin gesturi mici şi acţiuni colective.”, a subliniat Daniela Matei, Senior Communication Manager, Băneasa Shopping City.
De patru ani, “Şcoala fără pauză” dovedeşte că schimbările pozitive nu întârzie să apară atunci când comunitatea se mobilizează. La finalul ediţiei de anul trecut, datorită generozităţii şi implicării colective, peste 8.000 de copii şi-au văzut împlinită dorinţa de a-şi continua studiile, în timp ce 150 de unităţi de învăţământ au fost aprovizionate cu cărţi şi echipamente electronice pentru condiţii mai bune de învăţare.
“În fiecare copil există o lume de posibilităţi, însă pentru a le valorifica, este nevoie de sprijin continuu şi de resurse adecvate. Credem cu tărie că educaţia reprezintă un drept fundamental şi, totodată, temelia unei societăţi echitabile. Suntem conştienţi de provocările pe care le întâmpină tinerii din familii vulnerabile, de aceea, împreună cu partenerii noştri de încredere, rămânem dedicaţi misiunii de a le oferi şansa unei educaţii de calitate şi speranţa unui viitor mai promiţător.”, a completat Serghei Bulgac, CEO Digi Romania.
Acest demers constituie o nouă iniţiativă de responsabilitate socială a Grupului DIGI, înscrisă în axa #DIGIEdu, care vizează diminuarea decalajelor educaţionale pentru ca elevii din mediul rural să beneficieze de oportunităţi egale de dezvoltare şi integrare socio-profesională.
Despre Grupul DIGI
DIGI este liderul pieţei de telecomunicaţii din România pe segmentele de internet de bandă largă (broadband), servicii de distribuţie TV (pay-TV) şi telefonie fixă, deţinând o cotă importantă pe segmentul de comunicaţii mobile, precum şi cea mai mare acoperire la nivel naţional. Compania derulează operaţiuni în România, Spania, Italia şi urmează să lanseze servicii electronice în Portugalia şi Belgia.
Soluţiile de conectivitate şi comunicaţii electronice convergente furnizate de DIGI se bazează pe reţele moderne de fibră optică şi tehnologii de ultimă generaţie. DIGI pune la dispoziţia clienţilor săi şi o ofertă diversificată de conţinuturi radio şi TV: sport (Digi Sport), ştiri (Digi24), filme, documentare, muzică şi serviciul de content Digi Online.
Despre Băneasa Shopping City
Centrul comercial Băneasa Shopping City este lider pe piaţa românească de fashion şi entertainment, oferind clienţilor săi un mix unic de branduri, care poate satisface şi cele mai exigente dorinţe în materie de shopping, de la cele de renume internaţional, la magazine ale designerilor români, precum şi o varietate de restaurante rafinate şi cafenele. Centrul comercial include şi o zonă impresionantă de divertisment, MaxFun, MaxBet şi Cineplexx. Aceste caracteristici sunt menite să asigure confortul clienţilor şi transformă Băneasa Shopping City în destinaţia exclusivistă de shopping, relaxare şi entertainment din România.
Despre Asociaţia Banca de Bine
Banca de Bine este o organizaţie non-guvernamentală tânără, dinamică, a cărei misiune este de a ajuta activ copiii din mediile defavorizate pentru a avea acces egal la educaţie şi oportunităţi viitoare de dezvoltare. Activitatea organizaţiei Banca de Bine se realizează în regim de voluntariat, cu transparenţă totală, integritate şi mult curaj. Banca de Bine susţine campanii umanitare şi conectează asociaţii non-profit, companii, donatori şi beneficiari împreună. Înţelegem şi ştim că doar donând din timpul şi din cunoştinţele noastre putem contribui la un pic mai bine pentru cât mai mulţi.
Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.