Data de 1 martie 2012, ora 19:00, a marcat istoria televiziunii din România, odată cu cea dintâi emisie a Digi24, primul post TV de ştiri full HD. Momentul emblematic a transformat modul în care telespectatorii percep şi consumă ştirile, iar Digi24 şi-a asumat de la bun început misiunea de a schimba paradigma ştirilor prin echilibru, imparţialitate şi decenţă, redefinind standardele de performanţă ale jurnalismului românesc.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

30 noiembrie 2023, ora 19:58, Digi24 scrie un nou capitol şi revoluţionează peisajul media autohton printr-un concept audiovizual inovator, inaugurând cele mai moderne studiouri de ştiri, dotate cu 22 de videowall-uri de înaltă rezoluţie. Noua tehnologie reprezintă o veritabilă premieră în materie de scenografie, cu scopul de a oferi publicului o experienţă complexă în primul studio cu vizibilitate de 360° pentru că ştirea privită din toate unghiurile nu mai e doar o simplă idee, la Digi24 devine realitate.

Reconfigurarea studiourilor, susţinută de investiţii consistente în tehnologie specializată, va permite o exprimare jurnalistică spectaculoasă care va schimba perspectiva asupra ştirilor de televiziune, prin adoptarea unui stil mai energic şi mai direct, respectând totodată acurateţea şi obiectivitatea informaţiei.

Noua identitate vizuală concepută de experţi consacraţi în branding şi design din Marea Britanie aduce o explozie de culoare şi dinamism în prezentare, atribute care plasează televiziunea Digi24 în era reţelelor sociale. În plus, pachetul de branding sonor a fost creat de compozitori care şi-au pus amprenta pe identitatea muzicală a celor mai prestigioase televiziuni din Europa.

Decizia de a combina elementele noi cu cele tradiţionale reflectă viziunea televiziunii Digi24 de a evolua păstrând legătura cu valorile şi identitatea de bază.

Această revitalizare vizuală nu este doar de natură estetică, ci şi o reprezentare a spiritului creativ şi a angajamentului de a ţine pasul cu progresele rapide din lumea media.

Pentru telespectatori, noul concept Digi24 înseamnă o experienţă mai captivantă, care completează şi îmbunătăţeşte calitatea informaţiilor, într-un peisaj media aglomerat.

Conştientă de exigenţa sporită a publicului, echipa Digi24 rămâne la fel de motivată în menţinerea unei linii editoriale fundamentată pe pilonii adevărului, echilibrului, echidistanţei şi obiectivităţii. Digi24 va continua să promoveze valorile reale din societate şi poveştile oamenilor autentici care inspiră şi să ofere telespectatorilor o fereastră deschisă spre lume, fără distorsiuni, cu agenda orientată exclusiv către interesul public.

       Despre Digi24

Digi24 este un post de televiziune de informaţie non-stop, parte din divizia media a Grupului DIGI, independent din punct de vedere politic, care îşi propune să promoveze jurnalismul imparţial, sursa pentru dezbaterea de idei bazată pe raţiune şi respect. Publicul şi interesul său sunt în centrul tuturor preocupărilor Digi24. Postul de ştiri Digi24 este favorit pentru publicul activ comercial din zonele urbane, având cel mai mare grad ESOMAR A dintre toate televiziunile de ştiri din România.

Conform măsurătorilor realizate de Biroul Român de Audit Transmedia, site-ul Digi24.ro este principala sursă de informare şi cea mai urmărită platformă de ştiri din online-ul din online-ul românesc pentru mai mult de 9 milioane de vizitatori unici (medie lunară în ultimele 12 luni) care generează lunar, în medie, peste 68 de milioane de afişări de pagină.

 Grupul DIGI mai deţine 4 canale de sport HD, Digi Sport 1, 2, 3 şi 4, care difuzează cele mai importante competiţii sportive din România şi din lume, postul Film Now (pay-TV), 3 canale documentare, Digi World, Digi Life şi Digi Animal World, televiziunile muzicale UTV, Hit Music Channel, Music Channel, posturile de radio: Digi FM, PROFM, DIGI24 FM şi Dance FM. 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.