În ziua de azi, cumpărăturile online se află la cel mai înalt nivel de popularitate. Companiile de comerţ electronic au explodat în amploare în ultimii ani şi astfel vânzările globale au continuat să crească. În perioada anilor 2020-2022 (din cauza restricţiilor pandemiei) comerţul electronic a făcut evoluţii spectaculoase. Pe piaţă au apărut noi servicii inovatoare, direcţionate de cumpărături live.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

În 2022 au apărut noi tendinţe de comerţ electronic şi anume:

·        Clienţii îşi doresc o experienţă cât mai bună, fără întreruperi pe toate canalele de cumpărături, pe dispozitivele electronice (ex. smartphone, tabletă), pe site-uri de comerţ electronic, reţele sociale, magazine online, e-mail-uri

·        Clienţii preferă să cumpere de pe site-urile care le oferă promoţii, oferte şi o experienţă personalizată

·        Se doreşte folosirea unor modalităţi de plată care garantează securitatea tranzacţiilor

·        Serviciile trebuie să fie ultra-rapide, asta înseamnă de exemplu ca livrarea să fie cât mai rapidă şi mai convenabilă

·        Se doreşte comercializarea de produse mai bune pentru mediu, chiar dacă unele sunt mai scumpe, sau de articole de la mărci ecologice

·        Folosirea merchandising-ului vizual online ajută la crearea unui mediu de vânzări cu o interfaţă mai bună şi mai atractivă, ce poate influenţa comportamentul clienţilor.

Mulţi antreprenori sunt atraşi de afacerile online în 2022

Antreprenorii au multe motive pentru care îşi deschid afaceri online. Ei consideră că în 2022 o afacere online este cea mai bună investiţie pentru că:

·        Este mai interesantă şi le oferă mai multă libertate (prin tehnologia modernă, aplicaţii, sisteme de comunicaţii, tablete, laptopuri şi alte instrumente ce permit realizarea afacerii în orice locaţie)

·        Nu este restricţionată de o locaţie concretă, nu are un public definit

·        Poate comercializa oamenilor din întreaga lume

·        Oferă mai mult timp liber

·        Vânzarea online ajută la reducerea costurilor uriaşe asociate cu o afacere offline

·        Poate genera venituri non-stop, ziua şi noaptea

·        Poate prospera dacă se aplică optimizarea pentru motoarele de căutare

·        Are acces pe piaţa mondială, nu există graniţe geografice şi ore specifice de funcţionare, are capacitatea de a rula 24/7 fără limite.

Un magazin de comerţ electronic te poate ajuta în afacere!

Pentru a creşte mai rapid şi mai eficient ai nevoie de un magazin online şi desigur de o platformă de comerţ electronic foarte bună. Aceasta este baza vitrinei virtuale şi de aceea trebuie aleasă una de top pentru magazinul online. Pentru asta trebuie să ţii cont de tipul de produse pe care le vinzi şi să te asiguri că platforma pe care o alegi le acceptă pe toate. Poţi face asta cu ajutorul specialiştilor în crearea unui magazin online.

În 2022, soluţia cea mai avansată pentru comerţ electronic este crearea unui magazin online profesional la cheie, cum ar fi de exemplu prin SCDesign.ro, care foloseşte cea mai bună platformă de e-commerce disponibilă, cu numeroase facilităţi şi module.

Pentru a vinde mai mult online trebuie ca magazinul online:

·        Să fie personalizabil, să fie gestionat în mod eficient

·        Să aibă aplicaţie de management mobil, asistenţă clienţi 24/7, chat live pentru clienţi

·        Să aibă carduri cadou, abonamente la produse şi altele.

Cum oferi mai multă rentabilitate investiţiei cu magazinul online?

După ce ai creat magazinul online, acesta trebuie optimizat. Ideea este să te gândeşti la clienţi, să le îmbunătăţeşti experienţa procesului de cumpărare pe site. Asta presupune următoarele aspecte:

·        Optimizarea pe diferite device-uri indispensabile în zilele noastre

·        Optimizarea paginii de produs

·        Fluidizarea navigării şi a căutării

·        Folosirea conturilor de utilizator pentru îmbunătăţirea procesului de plată.

Indiferent de stadiul la care se află magazinul tău, susţinerea lui se poate face începând cu reclamele pe reţelele sociale şi până la utilizarea unor strategii de marketing. Pentru creşterea vânzărilor sunt importante următoarele lucruri:

·        Promovarea şi comercializarea produselor

·        Folosirea de instrumente SEO avansate

·        Utilizarea de reclame pe Instangram şi Facebook.

Chiar dacă ai ajuns să ai un site uimitor şi ai atras atenţia utilizatorilor pe reţelele sociale, totuşi mai există şi alte oportunităţi de marketing ce ar trebui exploatate.

Ideea este să găseşti acea scânteie care ar putea să atragă mai mult atenţia clienţilor în direcţia ta. Poţi face asta prin promovarea afacerii, a companiei, a produselor şi serviciilor. Poţi lansa un produs nou care să fie wow, sau poţi crea o legătură personală cu utilizatorii prin poveşti (în care să incluzi şi numele companiei, astfel încât marca să fie în prim plan) sau evenimente interesante.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.