Marketingul, cunoscut si sub termenul prozaic de “publicitate”, este extrem de important pentru succesul afacerilor de astazi, in conditiile unei competitii acerbe. Atunci cand produsele sau serviciile oferite nu difera foarte mult de alte zeci de oferte, singurul element care poate sa aduca succes si sa asigure un aflux considerabil de clienti este practicarea unui marketing modern, care sa dea rezultate clare si sa nu fie doar bani aruncati in vant.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Desi reclamele sunt prezente pe piata economica de sute de ani, totusi, in prezent, acestea au suferit modificari importante deoarece publicitatea clasica nu da rezultate. Potentialii clienti nu se mai lasa impresionati de anunturile simple sau de e-mail-urile de promovare care ajung de cele mai multe ori direct in cosul de gunoi virtual. Din fericire, exista solutii moderne, personalizate, care ajung la acestia. Specialistii in marketing se folosesc din plin de progresele tehnologiei pentru a transmite mesajul cat mai clar la cine trebuie.

Iata 5 solutii moderne pentru a face publicitate:

  1. O solutie relativ noua, dar care isi face simtita prezenta din ce in ce mai mult in mediul economic, este reclama prin intermediul mesajelor de pe telefonul mobil. Practica este cunoscuta sub numele de sms marketing si are numeroase avantaje. In primul rand, conform statisticilor, 94% dintre mesaje sunt citite de catre clienti, o rata net superioara fata de e-mail-uri, citite de doar 22% dintre acestia. In al doilea rand, sms marketing-ul permite targetarea pe o anumita categorie de public sau pe o anumita zona geografica, reprezentand un avantaj fata de alte tipuri de publicitate.

  2. Reclama in social-media cunoaste o dezvoltare extraordinara. Retelele de socializare au avantajul ca sunt foarte atractive pentru potentialii clienti, o reclama prezenta aici nefiind simtita ca o agresiune. Facebook-ul are cea mai mare pondere in aceasta privinta, dar si alte platforme vin din urma cu oferte interesante, cum ar fi cele de pe Instagram sau Twitter.

  1. Folosirea videoclipurilor pentru prezentarea unor bunuri sau servicii oferite clientilor este eficienta, de multe ori acestia preferand sa vada un filmulet si nu sa citeasca un text plictisitor. Integrarea acestor videoclipuri in paginile producatorilor, pe bloguri sau pe platformele care ofera continut video are rezultate pozitive, punand la dispozitia celor care vand o vizibilitate sporita. Youtube ofera posibilitatea realizarii unei pagini de brand sau integrarea reclamelor in timpul altor videoclipuri vizionate de sute de mii de utilizatori.

  2. Utilizarea tehnologiei informatiilor pentru abordarea personalizata a clientilor este usor de pus in practica, existand numeroase aplicatii care permit acest lucru. Astfel, un furnizor va putea alege carei categorii de populatie ii va trimite reclama, in functie de varsta, studii sau locatie geografica, realizand in acest mod un raport pret-calitate foarte bun.

  3. Realizarea unei pagini de Internet care sa prezinte produsele nu este suficienta deoarece aceasta se poate pierde in multitudinea de firme care ofera acelasi lucru. Ca o pagina sa fie vizibila, trebuie sa se situeze printre primele locuri in rezultatele unei cautari, de aceea apelarea la o firma de SEO ar putea fi solutia potrivita.

viewscnt

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.