Furnizorul de servicii medicale Arcadia, cea mai mare reţea privată de sănătate din regiunea Moldovei, anunţă lansarea serviciilor medicale de telemedicină ArcadiaLine pentru a veni în sprijinul pacienţilor din zona de Nord-Est, şi nu numai, în contextul crizei COVID-19 şi a ultimelor măsuri de siguranţă anunţate de autorităţi pentru populaţia României.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Sistemul de telemedicină implementat de reţeaua Arcadia permite pacienţilor să discute cu medicul specialist de care au nevoie, pentru a obţine răspunsuri certificate la întrebări pe diverse probleme medicale – de la afecţiuni cronice care necesită monitorizare zilnică, nelămuriri legate de schema de tratament recomandată pentru un diagnostic recent, ajutor medical pentru familie şi până la simptome noi cu care aceştia se confruntă. Astfel, pacienţii Arcadia pot beneficia de experienţa unui consult de specialitate, similară cu cea din Centrele Medicale Arcadia, din siguranţa propriului cămin.

“Sănătatea pacienţilor noştri este foarte importantă pentru Arcadia, mai ales în actualul context epidemiologic. Astfel, pentru că ne dorim să fim conectaţi, în continuare, la nevoile acestora, le vom pune la dispoziţie serviciile medicale de telemedicină ArcadiaLine, prin intermediul cărora pacienţii vor putea să programeze o discuţie cu un medic specialist, indiferent de locul în care se află. Cu ajutorul acestui sistem, persoanele care au nevoie de asistenţă medicală au posibilitatea de a intra în contact direct cu unul dintre cei 100 de profesionişti din peste 40 de specialităţi medicale disponibile în reţeaua noastră. În acest fel, ne asigurăm că suntem alături de pacienţii noştri şi că le oferim suport specializat, în situaţia în care nu pot ajunge în clinicile noastre. În plus, le garantăm confidenţialitatea informaţiilor transmise şi primite, pentru a le fi alături în această perioadă”, a declarat dr. Sorin Nistor, Director Medical Arcadia.

ArcadiaLine, un serviciu uşor şi eficient pentru pacienţi

Pentru a comunica rapid cu personalul medical Arcadia, pacienţii trebuie să urmeze o serie de paşi foarte simpli:  

  • programează o discuţie cu unul dintre medicii Arcadia la numărul 0232920, Call Center Arcadia, unde consilierii Arcadia le vor putea oferi detalii despre specialităţile şi medicii disponibili, dar şi tarifele aferente serviciilor solicitate;
  • transmit documentele personale medicale şi află modalitatea prin care îşi pot transfera dosarul medical în clinica unde şi-au programat consultaţia telefonică;
  • intră în legătură telefonică cu medicul, conform programării, iar la finalul discuţiei primesc recomandarea sau schema de tratament prescrisă de doctor;
  • verifică e-mail-ul pentru a se asigura că au primit recomandarea specialistului şi urmează, mai departe, instrucţiunile acestuia.

Prin intermediul serviciilor de telemedicină implementate de reţeaua privată Arcadia, persoanele care au nevoie de asistenţă medicală pot apela la peste 100 de specialişti din aproape toate cele 40 de specialităţi medicale. Pentru mai multe informaţii despre ArcadiaLine, puteţi vizita pagina de website https://www.arcadiamedical.ro/arcadialine

DESPRE ARCADIA- Spitale şi Centre Medicale

Lider în sănătate în regiunea de Nord-Est, Arcadia – Spitale şi Centre Medicale oferă servicii medicale integrate, fondate pe o structură complexă, într-o continuă dezvoltare (Spital Multidisciplinar, Spital de Cardiologie Intervenţională, 3 Centre de Imagistică Medicală, Maternitate, 6 Centre Medicale).

Echipa medicală de elită, echipamentele ultramoderne şi dotările premium sunt doar câteva din motivele pentru care peste 1 milion de pacienţi au ales serviciile Arcadia din 2010 şi până în prezent.

www.arcadiamedical.ro

viewscnt

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.