Pe 8 octombrie, în Sofia, în cadrul unui eveniment de lansare, a fost fondată alianţa celor 7 agenţii de comunicare din Europa de Sud-Est. Au fost prezenţi atât manageri ai companiilor locale şi internaţionale cu influenţă în regiune, cât şi reprezentanţi cheie ai canalelor media din Bulgaria.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Iniţiatorul acestui proiect şi gazda evenimentului a fost Interpartners Group. Alianţa s-a lansat sub numele de ‘The Balkan Hub - United Marketers of the Balkans’.

Alături de iniţiatorul Interpartners (Bulgaria), din alianţă mai fac parte Media Concept Store (România), WhiteAd (Grecia), Domino Communications (Serbia), New Moment Albania (Albania), New Moment Skopje (Macedonia de Nord) şi Communications Lab (Croaţia).

Fiecare dintre aceste agenţii independente, cu o vastă experienţă în comunicare, gestionează portofolii de clienţi locali şi internaţionali şi consideră remarcabilă oportunitatea de a se alătura activ acestei iniţiative de integrare a soluţiilor de comunicare în regiune.

Cu ocazia înfiinţării reţelei regionale, Katya Dimitrova, Managing Partner Interpartners Group a spus: “Alianţa ‘The Balkan Hub’ este prima structură de acest gen, cu un focus foarte clar pe zona balcanică, bazată pe o expertiză aprofundată în comunicare pe pieţele regiunii şi care oferă servicii coordonate din piaţa de origine a clientului, acţionând ca o singură echipă omogenă şi flexibilă, ce acoperă 7 pieţe diferite, toate acestea cu scopul de a crea valoare adăugată pentru clienţi.”

După 27 de ani de dezvoltare continuă în Bulgaria şi după câteva proiecte notabile în ţările din vecinătate, Interpartners consideră că este momentul oportun pentru un parteneriat strategic cu focus regional. Demersul a fost inspirat de clienţii locali, care fie planifică, fie deja au demarat extinderea pe piaţa regională.

Media Concept Store este agenţie de comunicare independentă ce activează de 10 ani pe piaţa din România. Fondată şi dezvoltată de profesionişti cu peste 19 ani de experienţă în domeniu, misiunea agenţiei este aceea de crea şi implementa strategii inovative şi eficiente pe care brandurile să îşi bazeze dezvoltarea şi consistenţa în comunicare.

viewscnt

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.