Plasmaserv, unul dintre cei mai cunoscuţi furnizori de echipamente şi soluţii complete pentru sudare şi debitare, cu experienţă de aproape 20 de ani pe piaţa din România, devine Plasmaserv Metal Connection şi are o nouă identitate vizuală, în urma unui amplu proces de construcţie a strategiei de brand şi, respectiv, a strategiei de marketing realizate de Brandocracy, platforma care de mai bine de şase ani ajută companii româneşti şi internaţionale în procese complexe de branding şi repoziţionare. Plasmaserv Metal Connection aduce împreună Oamenii, Metalul şi Tehnologia oferind soluţii pentru a creşte performanţa specialiştilor în sudare şi debitare, din respect pentru oameni, afaceri şi mediul înconjurător.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Pentru compania fondată la Târgu Mureş de inginerii Csongor Andras Csegedi şi Tiberiu Vladimir  Vărzar, procesul de rebranding integrează noi atribute ale strategiei de business care vizează o creştere cu 30% a veniturilor doar în 2023, până la 6,5 milioane de euro. Plasmaserv  a demarat în 2022 procesul de repoziţionare, redefinindu-şi obiectivele de dezvoltare, ca bază a creşterii planificate pentru următorii ani.

Folosind măiestria, asemenea unui chirurg, Brandocracy ne-a analizat afacerea, iar apoi, împletind cunoştinţele şi experienţa în domeniul brandingului şi marketingului strategic cu metode rafinate de business, ne-au ajutat să devenim mai performanţi. Am construit o relaţie de încredere şi respect reciproc, aşa cum ne dorim, cu toţii, în business. După primul an de colaborare, am hotărât să continuăm parteneriatul şi credem că aceasta este cea mai evidentă formă de apreciere a calităţii serviciilor prestate de Brandocracy”, a declarat Tiberiu Vladimir Vărzar, director general Plasmaserv Metal Connection.

Strategia de marketing a plecat de la realitatea macroeconomică, de la contextul intern şi internaţional, dar şi de la previziunile care iau în calcul dezvoltarea pieţei de profil, şi, implicit, o creştere a cererii de produse noi, cât mai performante, acompaniate de suportul profesionist al specialiştilor care se regăsesc în echipa furnizorului de echipamente şi tehnologii de sudură&debitare. Pornind de la specificul industriei, specialiştii Brandocracy au identificat menirea, valorile şi ADN-ul brandului, în baza cărora au stabilit poziţionarea de piaţă.

Credem în puterea echipei şi în lucrurile bine făcute, în parteneriate construite în timp.

Seriozitate, profesionalism şi consecvenţă – aşa am construit relaţia cu partenerii, clienţii şi furnizorii. Împreună, conectaţi în permanenţă la noutăţile de pe piaţa internaţională, simplificăm munca profesioniştilor în sudare şi debitare şi transformăm provocările şi viziunile lor în soluţii adaptate pieţei româneşti. Pentru că noi asta facem: aducem împreună OAMENII, METALUL şi TEHNOLOGIA. Oferim soluţii pentru a maximiza oportunităţile, a creşte performanţa şi a adăuga valoare fiecărei companii, fiecărei echipe şi fiecăruia dintre noi – sunt doar câteva dintre elementele de bază ale noii strategii Plasmaserv Metal Connection”, a explicat Csongor Andras Csegedi , cofondator Plasmaserv Metal Connection.

Consecvenţă, continuitate, protecţie şi siguranţă sunt tot atâtea atribute ale brandului Plasmaserv identificate de experţii Brandocracy pe parcursul procesului de repoziţionare şi sunt elementele care au contribuit la crearea noului logo – pasărea Phoenix. Asemenea păsării Phoenix care renaşte, Plasmaserv se reinventează şi devine Plasmaserv Metal Connection, compania în care metalul conectează oamenii cu tehnologia. Roşul de foc al energiei alături de culoarea gri a metalului imprimă direcţia viitoare a brandului. Plasmaserv Metal Connection furnizează soluţii cu înaltă tehnologie inclusă pentru a creşte randamente, pentru a oferi calitate, confort şi siguranţă în procesul de prelucrare a metalului.

Prin poziţionarea de marketing, Plasmaserv Metal Connection devine o companie care îşi reafirmă complexitatea serviciilor şi soluţiilor printr-o ofertă extrem de bogată rezultat al parteneriatelor solide cu branduri prestigioase, de renume mondial. Prin expertiza acumulată, compania se adaptează la cerinţele primite şi integrează cele mai potrivite soluţii tehnologice de sudare şi debitare, îmbinând tradiţia în cercetare a furnizorilor ce permit accesul la cele mai noi tehnologii, cu experienţa specialiştilor.

Într-o perioadă în care multe firme privesc acest proces ca pe o cheltuială, Plasmaserv a avut viziunea să înţeleagă că procesul de construcţie de brand şi strategia de marketing înseamnă o investiţie pentru dezvoltare şi contribuie la creşterea business-ului, chiar şi atunci când este vorba de o piaţă extrem de specializată, cum este cea a echipamentelor pentru sudare şi debitare”, a declarat Anca Rarău, Brand & marketing strategist, fondatorul Brandocracy.

Echipa de proiect, din partea Brandocracy, a fost reprezentată de Oltea Belciuganu – Chartered Marketer,  Cristina Tudose -  Marketing Strategist, Alexandru Ion – Senior Designer, Anca Rarău – Brand & marketing strategist, iar din partea Plasmaserv Metal Connection de Tiberiu Vladimir Vărzar, Co-fondator şi Director general, Csongor Andras Csegedi, Co-fondator şi Director tehnic, Horaţiu Chirteş, Director Operaţiuni şi Dezvoltare şi Adrian Pasca, Director Vânzări.

Despre

Plasmaserv Metal Connection, furnizor de echipamente şi soluţii complete pentru sudare şi debitare, folosite în industrii strategice, precum şantiere navale,  construcţii civile şi industriale, construcţii de maşini, confecţii metalice, agricultură sau energie, a estimat pentru anul în curs o creştere cu 30% a afacerilor, până la 6,5 milioane de euro, ca urmare a regândirii strategiei de business şi a creşterii cererii pe piaţa internă.

Produsele şi serviciile oferite de Plasmaserv includ aparate de tăiere cu plasmă, aparate de sudură MIG-MAG, WIG-TIG, MMA cu electrod, soluţii software şi automatizări, maşini CNC debitare plasmă, laser, oxigaz, jet de apă, aparate pentru sudare bolţuri, aparate curăţare inox sudat, pistolete sudură, consumabile, piese de schimb, accesorii, mese pentru sudură, consumabile pentru tăierea cu plasmă, oxigaz şi laser, precum şi materiale de adaos pentru sudură, echipament de protecţie şi lucru pentru sudori. Plasmaserv Metal Connection s-a remarcat în decursul anilor prin expertiza sa în servicii de reparaţii şi service, întreţinere, verificare, mentenanţă periodică şi preventivă, instruire şi training, consultanţă tehnică, punere în funcţiune, demonstraţii practice de funcţionare, cât şi soluţii de finanţare şi leasing. Printre clienţii companiei se numără VARD Tulcea, VARD Brăila, Damen Galaţi, Damen Mangalia, Tehnostrade, Maschio Gaspardo, Peikko, RAAL.

www.plasmaserv.ro

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.