Într-o perioadă în care avem nevoie, mai mult ca oricând, să putem conta unii pe ceilalţi, Starbucks România caută permanent noi modalităţi prin care să sprijine comunitatea din care face parte de peste 13 de ani. Implicarea companiei în proiecte sau programe de interes pentru progres este motivată de dorinţa de a susţine iniţiativele locale care pot astfel contribui la dezvoltarea durabilă în beneficiul generaţiilor prezente şi viitoare.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Susţinerea educaţiei şi îmbunătăţirea calităţii vieţii reprezintă pilonii principali pentru activitatea de responsabilitate socială a companiei. Astfel, luna decembrie a însemnat pentru echipa Starbucks susţinerea unui proiect de suflet pentru două centre de plasament din judeţul Bacău, din localităţile Baraţi şi Faraoani. Compania a contribuit la achiziţionarea de tablete şi laptopuri, căşti, tastaturi şi monitoare pentru ca elevii să poată participa la învăţământul online. În plus, Starbucks a oferit produse alimentare şi non-alimentare care le vor spori confortul copiilor în procesul de învăţare.

„Pentru Starbucks România implicarea este parte din ADN-ul nostru ca organizaţie. Vorbim de un număr semnificativ de parteneri care se implică anual în proiecte menite să aducă o schimbare în bine în societate, prin diferite iniţiative şi proiecte care se încadrează în direcţiile noastre strategice. Este normal să întorci ceva comunităţii din care faci parte şi fără implicare constantă, comunitatea nu se poate dezvolta, nu poate progresa. Întotdeauna Starbucks a considerat că, pentru a construi o companie de succes şi stabilă, este nevoie de o atitudine axată pe performanţă, dar în acelaşi timp sensibilă la umanitate”, a declarat Cristian Turculeţ, Director regional Starbucks România şi Bulgaria.

Ca parte a efortului comun împotriva efectelor negative generate de pandemia COVID-19, Starbucks a susţinut anul trecut în Bucureşti şi în ţară, cadrele medicale (medici, asistente şi infirmiere), poliţişti, pompieri, jandarmi, militari, aflaţi în prima linie, în contextul combaterii pandemiei de coronavirus, prin oferirea gratuită de cafea.

De asemenea, Starbucks România s-a alăturat în luna aprilie campaniei „Preţuieşte viaţa” organizată de Andreea Marin, donând peste 400 kg de cafea boabe şi 100 kg de alimente pentru persoanele aflate în carantină.

Dincolo de dezvoltarea business-ului, Starbucks România şi-a asumat continuu rolul activ de a contribui la îmbunătăţirea vieţii comunităţii din care face parte şi în care îşi desfăşoară activitatea.

Despre Starbucks

Începând cu anul 1971, Starbucks Coffee Company şi-a luat angajamentul de a aproviziona şi a prepara cafea arabica de cea mai înaltă calitate, respectând normele de conduită etică şi profesională. În prezent, cu peste 25.000 de cafenele în întreaga lume, Starbucks este principalul prăjitor şi distribuitor de cafea de specialitate din lume. Prin angajamentul de neclintit pentru excelenţă şi în conformitate cu principiile companiei noastre, aducem experienţa unică Starbucks în viaţa fiecărui client prin intermediul fiecărei căni de cafea servite. Pentru a împărtăşi cu noi experienţa, vă rugăm să ne vizitaţi în locaţiile noastre sau online pe news.starbucks.com şi Starbucks.com.

Despre AmRest

AmRest Holdings SE este unul dintre cei mai importanţi operatori de restaurante din Europa, listaţi public. Portofoliul Grupului este format din cele patru branduri în franciză (KFC, Pizza Hut, Starbucks, Burger King) şi cinci branduri pe care le deţine (La Tagliatella, Blue Frog, Kabb, Bacoa, Sushi Shop). În prezent AmRest operează reţeaua de peste 2100 restaurante în segmentele Restaurante cu Servire Rapidă şi Restaurante Casual Dining din 26 ţări: Polonia, Republica Cehă, Slovacia, Ungaria, România, Bulgaria, Serbia, Croaţia, Slovenia, Austria, Rusia, Spania, Portugalia, Franţa, Germania, Armenia, Azerbaidjan, China, Belgia, Iran, Italia, Luxemburg, Arabia Saudită, Elveţia, EAU, Marea Britanie. Mai multe informaţii disponibile pe webpage: www.amrest.eu/en

viewscnt

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.