Orice antreprenor aflat la început de drum, ba chiar până şi cei care au deschis o afacere de ceva timp şi vor să o promoveze într-un mod sustenabil şi atractiv trebuie să ştie asta! Iată cum îţi poţi promova brandul într-un mod cât mai simplu, sustenabil şi de impact!

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Ambalarea produselor contează mai mult decât crezi

Ei bine, da, ambalarea produselor tale este deosebit de importantă şi trebuie, fără doar şi poate să acorzi o mare atenţie acestui aspect, deoarece poate reprezenta o metodă de branding foarte eficientă. Dacă vrei să îţi promovezi într-un mod subtil, dar de impact afacerea, fără costuri ridicate şi fără bătăi de cap, Evamar.ro este locul potrivit cu persoanele potrivite la care să apelezi cu încredere. În tot ceea ce ţine de ambalarea produselor în pungi de hârtie cu mâner, această echipă te poate ajuta pas cu pas în personalizarea pungilor de ambalare pentru fiecare dintre produsele care ţin de afacerea ta.

Un pas foarte bun pentru antreprenorii aflaţi la început de drum cu o afacere, dar şi pentru antreprenorii care vor să aibă mai mulţi clienţi şi ca lumea să afle de afacerea lor este să folosească ambalaje atractive şi utile, de calitate superioară. Un client îşi poate forma o opinie despre un brand şi despre calitatea serviciilor sale din cele mai mici detalii. Astfel, deşi poate că pare a fi un lucru nesemnificativ căruia nu este necesar să îi acorzi prea mare atenţie, ambalarea produselor este foarte importantă.

De la punga cu care clientul pleacă din magazin şi până la ambalarea produselor care sunt trimise prin curier la client, acest proces reflectă atenţia pe care antreprenorul o acordă afacerii sale. Din punctul de vedere al clientului, calitatea se recunoaşte în detaliile pe care le observi de la un magazin. Spre exemplu, un client care a cumpărat mai multe produse, dar pe care nu le poate transporta în mod corespunzător deoarece nu sunt ambalate potrivit sau ambalajul nu rezistă greutăţii produselor ori este de calitate inferioară va fi foarte nemulţumit de brand, chiar dacă produsele cumpărate sunt de calitate.

Personalizează-ţi ambalajele produselor

Nu pare a fi un lucru foarte important, nu-i aşa? Atunci când abia ai deschis o afacere, nu consideri că este un lucru important să personalizezi până şi ambalajele în care sunt transportate produsele, deoarece nu crezi că este ceva ce contează pentru client. Ei bine, din punct de vedere psihologic, până şi punga cu care clientul pleacă din magazin contează pentru acesta.

Un client se va simţi respectat, tratat cu căldură şi importanţă în momentul în care iese din magazin cu o pungă de produse pe care este imprimată marca magazinului, iar punga este una suficient de încăpătoare, rezistentă şi calitativă. Nimănui nu i-ar plăcea să se rupă o plasă cu produse în timp ce eşti pe stradă, spre exemplu, şi cu siguranţă nu ar crea o reputaţie bună pentru magazinul tău un astfel de incident. În ceea ce ţine de marcă, nu doar că este o metodă simplă de promovare, dar este şi una foarte eficientă, ca marca ta să fie imprimată pe ambalaje. De fiecare dată când un client va ieşi din magazinul tău, va purta ambalajul produsului până acasă, timp în care în mod vizual va transmite mai departe încrederea de a cumpăra de la tine produse. Nimic mai simplu decât o astfel de metodă de promovare.

Prin urmare, chiar crezi că detaliile nu contează? Ei bine, contează mai mult decât îţi imaginezi, iar când vine vorba despre afacerea ta, fiecare mic detaliu este important şi o poate afecta în mod pozitiv sau negativ. 

viewscnt

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.