Chefi cu stele Michelin, evaluatori de restaurante, brand ambassadors, manageri de hoteluri premiaţi, investitori, proprietari de hoteluri şi de restaurante, arhitecţi şi designeri cu proiecte în industria ospitalităţii vor participa pe 7 iunie la cea de-a doua ediţie FORO - International Forum for Reputation in Hospitality, care va avea loc la Radisson Blu Hotel din Bucureşti.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Forumul abordează tema reputaţiei în industria ospitalităţii din multiple perspective, cu exemple de bună practică şi poveşti de succes din România, Franţa, Germania, Elveţia, Suedia, Marea Britanie, Rusia, Belgia şi Turcia.

Tema ediţiei FORO 2019 este Building Reputation, iar profilul invitaţilor poate fi vizualizat pe http://foro.com.ro/speakeri-ro/

Structura evenimentului cuprinde sesiuni specializate - "Restaurant Reputation", "Hotel Reputation", "Guest Experience Design", "Digital Hospitality"; - sesiuni de dezbateri; - sesiuni de business networking; - expoziţie dedicată produselor, soluţiilor, tehnologiilor şi inovaţiilor pentru hoteluri şi restaurante; “Masterclass” pe tema reputaţiei.

Din program:

Chef Claude-Emmanuel Robin din Franţa şi Chef Pascal Steffen din Elveţia, despre drumul lor către prima stea Michelin - cei doi chefi au primit câte o stea Michelin la începutul acestui an;

Chef Alex Petricean, „Cheful Anului 2018“ - Gault & Millau România, despre noua sa provocare - Restaurantul NOUA din Bucureşti;

Arlene Stein, Fondator şi Director Executiv Terroir Hospitality, Germania, despre diplomaţia culinară şi despre inovaţiile gastronomice;

Chef Cezar Munteanu, Chairman al sesiunii „Restaurant Reputation”;

Vadim Mikhalitsyn, General Manager, Savoy Hotel Moscow 5* - Russia’s Leading Boutique Hotel 2018, distincţie oferită de World Travel Awards.

Benjamin Calleja, CEO şi Fondator Livit Design, Suedia, despre conceptul guest experience design şi despre creşterea performanţei restaurantelor şi hotelurilor;

Richard Andrews, Managing Director, JADE UK, despre Shimao Wonderland Intercontinental din Shanghai, probabil unul dintre cele mai spectaculoase hoteluri din lume, construit pe locul unei foste cariere, cu mai multe camere subacvatice;

George Butunoiu, Fondator Restocracy, România: "Cu greu au descoperit managerii din domeniul restaurantelor şi cafenelelor că imaginea şi reputaţia se construiesc şi se menţin exact în acelaşi fel ca şi la celelalte businessuri, fie ele din domeniul serviciilor sau nu. În intervenţia mea, mă voi concentra pe zona serviciilor din restaurante, folosindu-mă de dubla mea experienţă, de evaluator de restaurante, însă, înainte de toate, de specialist în recrutare şi resurse umane."

Koen Heeren, CEO, Alpha Industries AWT BVBA, Belgia, este unul dintre cei mai importanţi trendsetteri din industria wellness, la nivel mondial.

Yakup Dinler, Chairman of the Board, Kayakapi Premium Caves – Cappadocia 5*, Turcia - un Boutique Hotel care face parte din patrimoniul UNESCO şi World Heritage Center - locul 1 pe teritoriul Turciei, atât în Top 25 Luxury Hotels, cât şi în Top 25 Hotels, ambele topuri aparţinând TripAdvisor Travelers’ Choice 2018.

Unul dintre partenerii principali FORO 2019 este Casa Timiş, care s-a alăturat recent evenimentului în calitate de Professional Partner. "Casa Timiş este cu şi despre familie, o consonaţă bine gândită între spiritul şi valorile familiei Timiş şi tradiţiile din trecutul bogat al românilor." - www.casatimis.ro

Informaţii despre pachetele de participare şi despre înscriere pot fi solicitate la adresa de email foro@borocommunication.ro.

Mai multe despre FORO pe www.foro.com.ro şi www.facebook.com/foro.com.ro

FORO este un concept creat de BORO PR & COMMUNICATION, agenţie înfiinţată în anul 2015 la Iaşi, care a realizat până în prezent peste 40 de proiecte de comunicare şi evenimente internaţionale de mari dimensiuni pentru educaţie, sănătate, agricultură, ospitalitate şi real estate, proiecte care au reunit împreună peste 10000 de profesionişti din 45 de ţări. În martie 2018, proiectul School + Hospital a fost selectat de către Administraţia Prezidenţială în programul oficial “România la Centenar”. Recent agenţia a primit Premiul de Excelenţă al Secţiunii Evenimente în cadrul Galei Romanian PR Award 2018, pentru proiectul Romanian Hand Hygiene Days. Următoarele proiecte din 2019 sunt Building Home - International Good Living Forum (aprilie), Întâlnirea Europeană a Medicilor de Famillie UEMO (mai), FORO - International Forum for Reputation in Hospitality (iunie), ROHO - Romanian Hospital Convention (septembrie), DEVO - Forumul Internaţional al Marilor Dezvoltatori (octombrie), RALF - Romanian Agriculture Leadesrhip Forum (noiembrie) şi Romanian Healthcare Awards (decembrie). Mai multe pe www.borocommunication.ro şi pe www.facebook.com/borocommunication

viewscnt

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.