În ultimii ani, companiile aleg, din ce în ce mai des, să îşi arate recunoştinţa faţă de angajaţi şi cu ocazia zilei de 1 iunie. Reprezentanţii companiilor aleg să ofere tichete cadou angajaţilor cu ocazia unor evenimente importante din viaţa acestora, cum este şi Ziua Copilului, pentru a-i motiva şi a le confirma valoarea contribuţiei lor la succesul organizaţiei din care fac parte. În astfel de ocazii, tichetele cadou Cadhoc, de la Up România, pot fi oricând soluţia optimă pentru angajatori.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

“Ne bucurăm să observăm că oferirea unui cadou din partea unei companii către angajaţii săi este o tendinţă în creştere în rândul organizaţiilor din România, în special cu ocazia unei zile atât de importante precum cea de 1 iunie. Astfel de iniţiative înseamnă, în primul rând, reafirmarea aprecierii pentru angajaţi, iar pentru aceştia din urmă, un bun moment pentru a simţi că fac parte dintr-o organizaţie de succes, cu valori solide şi îndreptate către oameni. Nu în ultimul rând, acţiunile de răsplătire a angajaţilor contribuie la crearea unui mediu de lucru în care angajaţii se simt bine, sunt legaţi de valorile companiei şi încurajaţi să contribuie la performanţa acesteia pe termen lung”, a declarat Elena Pap, Directorul General Up România.

Avantajele acordării tichetelor cadou

Fără griji fiscale

Codul Fiscal intrat în vigoare în ianuarie 2016 a adus o serie de schimbări cu privire la regimul fiscal al tichetelor cadou. Dacă până în 2015 toate tichetele cadou se supuneau impozitului pe venit de 16%, începând din 2016, acestea sunt neimpozabile în cuantum de 150 de lei pentru fiecare persoană, dacă sunt oferite cu ocazii precum 8 martie, 1 Iunie, Paşte, Crăciun sau sărbători similare ale altor culte religioase. Totodată, pentru aceste evenimente, tichetele cadou sunt scutite şi de contribuţiile sociale obligatorii. Un alt avantaj al acordării tichetelor cadou pentru salariaţi este deductibilitatea acestora la calculul impozitului pe profit până la 5% din fondul de salarii.

În plus, regimul fiscal oferă posibilitatea acordării de tichete cadou neimpozabile, cu ocazia zilei 1 Iunie atât copiilor minori, cât şi tuturor salariaţilor, cu copii sau fără,  dacă tichetele cadou pentru fiecare persoană se încadrează în suma de 150 de lei. Astfel, un salariat cu doi copii minori poate primi tichete cadou în valoare de 450 de lei, pentru care va fi scutit de impozit, iar compania este scutită de contribuţii sociale şi patronale. Valoarea rezultă din cei 150 de lei aferenţi lui şi alţi 150 de lei pentru fiecare copil.

Simplu şi elegant

Tichetele cadou sunt o variantă simplă, elegantă şi modernă de recompensare a angajaţilor, aceştia putând să-şi aleagă cadoul mult dorit dintr-o varietate de produse şi servicii, fie că este vorba de cărţi, jucării, articole vestimentare şi încălţăminte, dar şi  bijuterii, cosmetice, obiecte de mobilier şi decoraţiuni, electronice şi electrocasnice sau servicii de turism. În acest sens, Up România dispune de o reţea de peste 55.000 de magazine in care pot fi utilizate tichetele cadou, fără restricţii.

Dincolo de beneficiile fiscale, tichetele cadou simplifică logistica cadourilor: de la alegere, achiziţie, până la sortare, împachetare, depozitare şi distribuţie, iar beneficiarii sunt puşi în valoare şi datorită personalizării tichetelor cu datele lor şi cu sigla companiei.

Cu ocazia Zilei Copilului, companiile care doresc să recompenseze munca angajaţilor şi să le facă o surpriză, pot fi sigure, şi anul acesta, că aleg cea mai bună soluţie pentru motivarea şi valorificarea angajaţilor, atât a celor cu copii minori, cât şi a celor fără copii. 1 Iunie este o zi specială, de sărbătoare, atât pentru cei mici, cât şi pentru cei mari!***

Grupul Up:

Grupul Up este un grup internaţional şi solid. Comercializează produse şi servicii sub diferite forme: cecuri, carduri sau aplicaţii mobile în 17 ţări. În fiecare zi, însoţeşte peste 21 de milioane de utilizatori din întreaga lume. În 2015, Grupul Chèque Déjeuner a devenit Grupul Up: un nume al progresului, dinamismului şi optimismului, care reflectă diversitatea ofertei sale.

www.up-group.coop

Up România (noua identitate a Chèque Déjeuner România):

Up România a fost înfiinţată în anul 2002 şi deserveşte peste 20.000 de clienţi şi 700.000 de beneficiari. Portofoliul său de produse include tichete de masă pe suport de hârtie şi carduri de masă Chèque Déjeuner, tichete cadou Cadhoc, vouchere de vacanţă Chèque Vacances, tichete sociale Chèque de Services, tichete sociale pentru grădiniţă, tichete de creşă Chèque Bébé. www.upromania.ro

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.