De curând compania Crematex a împlinit 8 ani de activitate pe piaţa românească de produse fashion second-hand şi outlet.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Acest furnizor de top pentru mulţi comercianţi din întreaga ţară, a relansat website-ul său official, http://crematex.com/ într-o nouă formulă.

Sunt prezentate în stil modern toate tipurile de loturi disponibile în oferta generală a firmei, dar în acelaşi timp sunt publicate articole utile pentru comercianţii din acest sector, inclusiv sfaturi pentru cei aflaţi la început de drum pe calea antreprenoriatului din sfera de retail cu haine second-hand şi outlet.

"Ne dorim să fim prima alegere în materie de furnizori pentru tot mai multe magazine de îmbrăcăminte, încălţăminte şi accesori second hand şi outlet din ţara noastră. Credem în maturizarea pieţei de haine second hand şi haine outlet în România şi ne bucură că tot mai mulţi antreprenori înţeleg că într-o astfel de afacere nu există scurtături şi nici soluţii miraculoase, ci trebuie realizat un plan de business bazat pe preţuri oneste. Clienţii finali îşi doresc haine care să arate foarte bine, precum cele noi, nu vor să facă un compromis la partea estetică. De asemenea, hainele trebuie să fie de actualitate. Doar aşa câştigă cu adevărat toţi cei implicaţi în lanţul comercial", subliniază reprezentanţii Crematex.

Pe website-ul crematex.com pot fi consultate detaliile ofertelor pentru toamnă - iarnă şi primăvară - vară, fiecare lot având indicat preţ, precum şi alte informaţii utile pentru alegeri conform strategiei fiecărui magazin de haine second-hand sau / şi outlet. Foarte multe produse sunt chiar noi, cu etichetă sau ambalaj original. Toate articolele se remarcă prin calitate ridicată, chiar nivel de calitate extra - exact ceea ce caută acum clienţii magazinelor cu haine second-hand în marile oraşe.

Domeniul s-a transformat de-a lungul timpului, astăzi multe persoane aleg second-hand sau outlet pentru a face economii consistente la cumpărăturile de profil, fără a căuta însă doar chilipiruri în sensul de preţ extrem de mic. Mai degrabă se aleg produsele care arată forte bine, modele demne de revistele actuale de fashion, eventual chiar de la mărci de top, care pot fi achiziţionate însă cu discounturi masive faţă de preţurile lor din comerţul standard. Noile categorii de clienţi din magazinele second-hand şi outlet caută produse care nu îşi arată originea, din contră, articole care vor impresiona cu siguranţă prin stil şi calitate.

Marii retaileri de fashion sunt astăzi tot mai presaţi de cerinţele publicului în materie de responsabilitate socială şi caută să lanseze programe prin care să evite risipa şi să dea o nouă viaţă textilelor utilizate deja. În realitate, la foarte multe haine se renunţă după 1-2 utilizări sau chiar nu sunt folosite deloc, ci stau depozitate ani în şir. Se dezvoltă însă categoria de consumatori moderni, interesaţi de astfel de probleme sociale şi de mediu, care consideră că alegerile de tip second-hand şi outlet sunt o bună formă de acţiune împotriva consumerismului accentuat din industria fashion, unde mereu sunt propuse noi şi noi colecţii la preţuri mari.

Crematex sprijină consolidarea pieţei moderne de produse fashion second-hand şi outlet prin oferirea către retaileri a unor loturi atent selecţionate, cu produse de înaltă calitate, care chiar au cerere pe piaţă şi care aduc profitabilitate magazinelor şi satisfacţie utilizatorilor finali.

viewscnt

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.