Biroul este spatiul unde iti petreci 40 de ore pe saptamana, uneori chiar si mai mult. Patroni si angajati deopotriva ajung sa il considere, pe buna dreptate, a doua lor casa, ceea ce subliniaza importanta alegerii unui spatiu de lucru potrivit.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Indiferent de domeniul de activitate, randamentul este puternic influentat de mediul de lucru si de sediul firmei, in esenta. In plus, acesta isi pune in mod decisiv amprenta si asupra imaginii unei companii. Prin urmare, trebuie sa cunosti cat mai clar criteriile in functie de care poti alege cele mai bune birouri de inchiriat in Bucuresti sau in alte mari orase din tara. Iata cateva repere fundamentale, dezvaluite de specialisti in domeniul imobiliar, dar si in mediul de business!

Aspecte esentiale cand cauti birouri de inchiriat

Fiecare aspect referitor la cladire, la imprejurimi, la exterior si interior are propria importanta, iar o caracteristica a managerilor de top si a firmelor consta in faptul ca toate aceste aspecte sunt analizate cu atentie, pentru a gasi solutia optima in raport cu nevoile firmei.

Cladirea trebuie sa fie situata intr-o zona centrala a orasului sau in orice alt loc unde accesul este posibil cu o gama cat mai diversa de mijloace de transport. Vei atrage mai multi angajati si vei face mai simpla deplasarea acestora spre si dinspre serviciu daca se poate ajunge la fel de usor cu masina personala, cu bicicleta sau trotineta electrica ori cu mijloace de transport in comun precum autobuzul, troleibuzul sau, in Bucuresti, metroul, care este intotdeauna un criteriu esential pentru segmentul spatiilor de birouri.

Nu este suficient ca angajatii sa aiba parte de un drum direct spre serviciu, care sa le permita evitarea blocajelor in trafic. Odata ajunsi, este nevoie si de o parcare cat mai incapatoare, care sa nu creeze niciodata probleme. Altfel, tot timpul castigat pe drum este irosit cautand un loc de parcare sau, si mai grav, ajungandu-se la conflicte cu colegii referitoare la cine a sosit primul si cine este indreptatit sa isi lase masina intr-un anumit spatiu. In plus, locuri speciale in care sa iti poti lasa bicicleta sau trotineta nu trebuie nici ele sa lipseasca.

Vecinatatea si activitatile desfasurate acolo in mod frecvent determina de asemenea valoarea unor birouri de inchiriat. Situarea in zone in care au loc frecvent lucrari de constructii sau reparatii diverse pentru o perioada indelungata este de evitat, pentru ca poate reduce randamentul angajatului, din cauza zgomotului stresant. Un bulevard foarte aglomerat poate sa aiba acelasi efect nedorit. Prin urmare, sunt recomandate zone relativ linistite sau existenta unor solutii moderne de izolare fonica.

Odata indeplinite toate aceste conditii care tin in primul rand de zona si de exteriorul cladirii, devin importante dotarile din interiorul unor birouri de inchiriat. Este vorba, de exemplu, despre existenta unor sisteme performante, care sa asigure temperatura ideala indiferent de anotimp si de conditiile meteo. In plus, aportul de aer proaspat sau existenta ferestrelor care se deschid sunt aspecte ce pot amplifica sau, dimpotriva, diminua capacitatea de concentrare a personalului.

Pe langa birourile propriu-zise, cladirea trebuie sa fie dotata si cu sali de conferinta si de sedinta potrivite pentru marimea companiei tale. In plus, nu trebuie sa lipseasca nici zonele in care angajatii pot sa ia masa ori sa se relaxeze, atunci cand au nevoie de o pauza.

Tine cont de toate aceste criterii atunci cand cauti birouri de inchiriat si vei imbunatati in acelasi timp imaginea firmei si performanta lucratorilor!

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.