De fiecare dată când o persoană de naţionalitate română trece în nefiinţă peste hotare, repatrierea sa este necesară. Demersul pe care îl are de parcurs familia îndoliată pentru a aduce trupul neînsufleţit acasă este unul destul de complex şi în aceeaşi măsură de complicat. Pe lângă suferinţa atât de dificil de suportat, aceştia resimt din plin stresul procesului juridic de repatriere decedaţi, precum şi întreaga organizare a acestuia alături de cea a ceremoniei pentru înmormântare.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

IULIANA Funerar este o societate specializată pe furnizarea de servicii funerare, precum şi de repatriere a decedaţilor, apreciată pentru ajutorul de nădejde pe care îl oferă celor aflaţi în nevoie. În cadrul paginii servicii-funerare-iuliana.ro, cei interesaţi găsesc atât informaţii utile cu privire la ce implică organizarea funerariilor, dar şi pachete de oferte avantajoase.

Procesul de repatriere decedaţi

O astfel de veste venită de la mare distanţă nu poate decât să tulbure sufletele celor apropiaţi. Atunci când persoana în cauză nu era însoţită de rude sau alt membru al familiei, se poate face repatrierea într-o manieră simplă, dar în acest sens trebuie solicitat ajutorul unei firme funerare specializate şi în repatriere decedati.

Ce presupune acest proces şi care este modalitatea de a-l încheia în cele mai bune condiţii, asigurând discreţia şi liniştea familiei îndoliate?

Primul contact dintre agenţie şi familie are loc imediat după primirea îndureratei veşti. Durerea se instalează în cele mai multe dintre cazuri atunci când aceştia conştientizează ceea ce se întâmplă, de aceea informaţiile cu privire la ţară, locul şi împrejurările în care s-a petrecut decesul trebuie solicitate de la bun început. Este necesar să se ştie şi dacă unde locuia defunctul beneficia de asigurare de viaţă, dar şi dacă compania de asigurări va acoperi costurile de repatriere.

După ce au fost transmise toate informaţiile necesare, urmează demararea procedurii. Esenţial pe tot parcusul acesteia este timpul. Este necesară pregătirea imediată a maşinii pentru transportul funerar, amplasarea sicriului de lemn în cadrul celui de zinc, precum şi pregătirea actelor necesare pentru repatriere, după legile ţării respective.

Perioada de soluţionare se poate extinde până la 20 de ore, însă acest aspect depinde şi de ţara din care urmează să fie adus trupul neînsufleţit. În situaţiile în care cauza morţii o constituie un accident, dezastru natural, atentat sau alte împrejurări necunoscute, trupul se transportă la instituţia medicală cea mai apropiată. Aceasta ca elibera un certificat constatator pentru ca cei însărcinaţi cu preluarea defunctului să poată  continua transportul. Urmează toaletarea, îmbrăcarea şi îmbălsămarea decedatului, un proces necesar pentru prevenirea putrefacţiei şi a degradării.

Întregul proces impune realizarea unor documente fără de care transportul nu se poate realiza, dintre care cele mai importante sunt certificatul de deces internaţional pe care îl eliberează autorităţile străine, paşaportul mortuar şi autorizaţia pentru transportul funerar. La rândul lor acestea solicită prezentarea altor acte, despre care cei interesaţi pot afla mai multe pe servicii-funerare-iuliana.ro.

Transportul se realizează într-un sicriu din zinc, sigilat. Serviciile de repatriere se încheie în momentul în care defunctul a fost aşezat în capela în care urmează să se desfăşoare ceremonia de înmormântare. Cei care doresc să îşi facă o idee  mai clară asupra a tot ceea ce presupune acest proces pot accesa pagina mai sus menţionată.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.